Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Janneke2 schreef:Mjelle_G schreef:Een orthomoleculaire geneeskundige is geen kwakzalver? Deze doet ip hetzelfde werk als een endocrinoloog, alleen onderzoekt het bloed niet zelf maar laat dit in een lab doen.
Een arts voert een beschermde titel - en een orthomoleculair therapeut die lid is van de beroepsvereniging mbog "stelt beslist iets voor".
En een endocrinoloog laat - naar ik vurig hoop - het bloedonderzoek ook over aan het lab! ("Ieder zijn vak".)
Weten welke onderzoeken, dwz vragen aan het lab nuttig zijn, dat is het werk van een arts (of therapeut).
CleovG schreef:Ik heb niet heel je topic doorgelezen, maar wellicht heb ik een aanvulling waar je iets mee kunt.
Vorig jaar overwoog ik de prikpil ook, ik ben toen gaan zoeken en kwam op een Belgische site terecht. Hier was een wetenschappelijk stuk geplaats, of in ieder geval cijfers vanuit een wetenschappelijk stuk over de mogelijke bijwerkingen van de prikpil. Hieruit bleek dat de prikpil stofwisselingsstoornissen kan veroorzaken.
Janine1990 schreef:CleovG schreef:Ik heb niet heel je topic doorgelezen, maar wellicht heb ik een aanvulling waar je iets mee kunt.
Vorig jaar overwoog ik de prikpil ook, ik ben toen gaan zoeken en kwam op een Belgische site terecht. Hier was een wetenschappelijk stuk geplaats, of in ieder geval cijfers vanuit een wetenschappelijk stuk over de mogelijke bijwerkingen van de prikpil. Hieruit bleek dat de prikpil stofwisselingsstoornissen kan veroorzaken.
Interessant zeg!
Iets dat ik zelf gelukkig nooit heb ervaren, maar aangezien ik altijd aan mensen aanraad om de prikpil te gaan gebruiken, toch mee ga nemen![]()
Is het ook in verhouding genomen tot andere anticonceptiepillen?