Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
berdien85 schreef:Kun je het brood niet eens afwisselen met bijv. maaltijdsalade?
Brood zorgt voor o.a. suikerpieken waardoor je gaat snaaien.
Ik zit zelf nu ipv brood aan de afslankshake tussen de middag en merk dat ik ook minder behoefte heb aan koekjes enzo. Ipv koekje bijvoorbeeld een banaan? Meer drinken zorgt ook voor vol gevoel.
Amaryllis schreef:Ik moet afvallen met een doel dat trouwjurk heet.. Maar ik vind het wel prettig om in een nieuw topic in te haken omdat de lopende HK-topics toch wel vrij besloten zijn.
Maar ik eet de komende dagen weinig denk ik. Morgen gaat mijn grote paardenliefde naar een nieuw tehuisben verdrietiger dan ik dacht.
Kayleigh_ schreef:Ja, havermout is zeker erg veelzijdig en lekker. Maar ik dacht dat je reageerde op de kant-en-klare quinoa suggestie. Die was bedoeld voor de salade.
xLoki schreef:berdien85 schreef:Kun je het brood niet eens afwisselen met bijv. maaltijdsalade?
Brood zorgt voor o.a. suikerpieken waardoor je gaat snaaien.
Ik zit zelf nu ipv brood aan de afslankshake tussen de middag en merk dat ik ook minder behoefte heb aan koekjes enzo. Ipv koekje bijvoorbeeld een banaan? Meer drinken zorgt ook voor vol gevoel.
Salades vullen bij mij al helemaal niet.. En ik kom qua salade ook niet veel verder dan sla met wat groente en eventueel kip.Heb wel eens quinoa salade gemaakt (met kip en veel groente), dat vulde wel goed, maar dat is veel te duur (en kost teveel tijd) om voor iedere middag te maken..
Meer drinken ga ik zeker proberen! En in plaats van een koekje extra fruit kan ook, maar krijg ik dan niet veel te veel fruit binnen?