Maar met een sinaasappel heb ik dat minder. Een banaan juist meer. Heel krom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Haha oh man alles wat je opnoemt vind ik juist heerlijk tussendoor! Maar ik lust ook redelijk veel.
Probeer vooral iets te vinden waar je langere tijd vol van zit. Dus niet van die makkelijk verteerbare koolhydraten die in veel repen zitten. Wat voor mij helpt zijn dingen die wat vet en eiwit bevatten, zoals zuivel of noten, inderdaad gekookte eitjes... Maar noten eet ik niet vaak omdat er zo veel calorieën in zitten (vind ze wel erg lekker!).
Inney schreef:Wel magere kwark dan hè! Doet mijn vriend ook. Maar daar mis ik dan weer die heerlijk zoete smaak
Eefke85 schreef:Hallo! Mag ik me hier melden?
Ik wil niet zo zeer afvallen, maar wel fitter worden. Dus ga vanaf 21 maart (begin van de lente) beginnen met een grote lichaams lente schoonmaak!
Dit willen we met een zo groot mogelijke groep doen om elkaar gemotiveerd te houden. Lijkt me heel erg leuk, maar wel lastig om van de pasta met roomsaus, koekjes, snoepjes en chocolaatjes af te blijven...
PureSG schreef:Klinkt zeker goed Eefke!
Ik wou dat ik mensen in de buurt hadden die hetzelfde streven hebben als ik, maar ik ben de enige.
Mijn vriend is al fit als een hoentje en absoluut heel slank en redelijk gespierd, dus hij heeft het niet nodig. Evenals mijn meeste vriendinnen, ik steek er altijd een beetje tussenuit met m'n extra vetjes rond de heupen.
Dus ik ben echt op mezelf aangewezen om gemotiveerd te blijven.
Liesje1611 schreef:PureSG schreef:Klinkt zeker goed Eefke!
Ik wou dat ik mensen in de buurt hadden die hetzelfde streven hebben als ik, maar ik ben de enige.
Mijn vriend is al fit als een hoentje en absoluut heel slank en redelijk gespierd, dus hij heeft het niet nodig. Evenals mijn meeste vriendinnen, ik steek er altijd een beetje tussenuit met m'n extra vetjes rond de heupen.
Dus ik ben echt op mezelf aangewezen om gemotiveerd te blijven.
Neehoor, nu heb je ons!![]()
Krentenbollen!!Zijn die gezond? Met een dun laagje boter?
Jody! Krentenbollen! Makkelijk, lekker, snel klaar..