Hier maar een shake vervangen door wat eieren in de middag, lekker Italiaanse frittata. Merk dat ik door PBP juist meer inspiratie heb omdat je toch beperkter bent in producten! Je wordt wat creatiever haha!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ringo94 schreef:Zijn er nog meer deelnemers voor 1 februari ? Ik heb lang getwijfeld maar heb het net echt betaald en ga het echt doen. Erg veel zin in al lijkt het me wel eng de eerste keer in de sportschool tussen alle mannentoestellen hihi. Is het misschien een idee een leuke app te maken voor alle deelnemers? Of is deze er al?
Paulaa_ schreef:ringo94 schreef:Zijn er nog meer deelnemers voor 1 februari ? Ik heb lang getwijfeld maar heb het net echt betaald en ga het echt doen. Erg veel zin in al lijkt het me wel eng de eerste keer in de sportschool tussen alle mannentoestellen hihi. Is het misschien een idee een leuke app te maken voor alle deelnemers? Of is deze er al?
Ik heb mijn net ingeschreven! Ben heel benieuwd
elinebakker schreef:Wat werkt voor jou goed Maybritt om het weer op te pakken?
Ik heb nu wat ik nog over had (paar cakejes) in de vriezer gegooid en gisteren weer gepland wat ik vandaag zou eten. Komende dagen heb ik daar ook wat meer tijd voor.. Maar januari is zo chaotisch! Kan wel wat tips gebruiken wat betreft eten