Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eigenlijk nooit aan gedacht, ik heb lactose en gluten allergie, zou niet blij worden als ik vrije producten koop in zo'n winkel en er blijkt een kruisbesmetting plaats gevonden te hebben.
Mijn ervaring is wel dat mensen er niet bij stilstaan dat er mensen zijn die niet tegen bepaalde dingen kunnen. Er zitten smeerlappen bij. Dat is eigenlijk de reden dat ik graag verpakte producten koop, wat dan weer zo'n beetje 80 % van mijn afval berg is
Plien91 schreef:Tof Mara! Kan je me vertellen hoe het zit met de "tentoonstelling" van pinda's en noten in de winkel? Ligt het open en bloot in bakken? Hangt een sterke notenlucht in de winkel? En hoe wordt kruisbesmetting met andere etenswaren voorkomen? Of is het net als bij de Lidl in open bakken?
Ik ben nl allergische voor pinda's en noten en bovenstaande vragen zijn nogal doorslaggevend of ik wel of niet een bezoekje kan brengen aan de winkel
). Maar ik geef niet op

gewoon lokale park in gaan na een regenbui en even wiebelen met een schepje in de grond
vuurneon schreef:Speciale regenwormen?gewoon lokale park in gaan na een regenbui en even wiebelen met een schepje in de grond

) maar nu zit ik te denken, zou ik daar ook niet gewoon kokosboter voor kunnen gebruiken? Iemand daar ervaring mee?