Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heartstriked schreef:Bedankt!Vandaag was dus echt wel een positieve dag..! Ik moest even naar de supermarkt op het terrein dus vond het heerlijk om er voor het eerst even uit te zijn door te wandelen in het zonnetje, pff. Diepe zucht van ontspanning toen ik naar buiten liep! Nog even een extra ommetje gemaakt en op de terugweg ging ik op een bankje zitten dichtbij mijn gebouw. Kwam er opeens heel erg lief oud vrouwtje die vroeg of er nog plek was op de bank (ben natuurlijk heul breed, haha grapje). Dus ik liet haar lekker in het zonnetje zitten want dat vind ze zo heerlijk. Hierna hebben we wel een uur zitten kletsen tot ik weer terug moest om naar socio therapie te gaan, erg jammer. Maar wat was dat fijn! Ze vertelde over haar ervaringen waar ze zat en we zaten wel op een lijn, leek wel soort oudere versie van mij op sommige vlakken haha. Daarna erg vrolijk gebleven wel! Net had ik mijn bezoek, mijn vriend kwam langs dus ik was al blij. Tot mijn verbazing kwamen mijn .. ouders.. na minuut of 10 ook binnen. Dát was echt een shock voor mij. Ik zat aan de tafel met mn vriend en het eerste wat ik zei was keihard; fiets off. Ik voelde heel veel maar was niet fijn, ik wist er niks van. Wel zie ik dat ze al meer ietsjes proberen te steunen en mn vriend heeft ze dus blijkbaar overtuigd dat ze moesten komen en dat vonden ze zelf ook een goed idee blijkbaar? En ze hadden onwijs lekkere bonbons mee. Daarna gingen we wat drinken in een café vlakbij want je mag na 10 min met je bezoek weg tot half 10.
Wauw.. Ik moet zeggen, ik heb spijt van dat ik wel heftig reageerde op de komst maar was ook wel logisch omdat het zo onverwachts was.. Ik schrok heel erg en het voelde confronterend in dezelfde plek te zijn met hen waar ik ook zo ontzettend open en eerlijk was, iets totaal anders dan ik met hen had de afgelopen jaren vanaf mijn 9de. Mijn blijheid en spanning zitten in een verworven nu en das wel een heel apart gevoel. Hele enerverende dag dus weer..![]()
Slaap lekker lieve mensen!
Blijheid schreef:Even TS een PBtje sturenIk kan me voorstellen dat ze niet alles openbaar online wil hebben, en ook een schaduwaccount gebruikt.