Ik ben een maand geleden gestopt met roken en gelijktijdig weer begonnen met bijten.
Ik ga binnenkort weer een poging tot stoppen met bijten beginnen. Een aantal nagels zijn nu bijna net zo kort als op de beginfoto
Zijn er meer mensen die weer een nieuwe poging willen beginnen en wat motivatie kunnen gebruiken? Ik weet nog niet hoe ik het dit keer ga aanpakken. Misschien toch met bite-ex, want ik ben niet meer zo'n gruwelijke nagelbijter. Het is echt op bepaalde momenten. En ik ben helaas ook meer gaan pulken (als mijn nagels lang zijn trek ik ze eraf). Dat laatste ga ik op een andere manier compenseren (rudiments op mijn knieën slaan, lekker effectief, zo gaat mijn drumwerk ook vooruit
).
) en ik vond het VERSCHRIKKELIJK. Later nog eens geprobeerd maar ik kan er niet aan wennen.
Ik ben van het roken af, wat ik persoonlijker belangrijker vind dan het nagelbijten. Tenminste, dan het nagelbijten wat ik nu doe. Ik zit gelukkig niet meer overal op ieder willekeurig moment ongegeneerd aan mijn vingers te knagen. Het is nu vergeleken met de OP al een heel stuk minder en verbeterd! Alleen zijn mijn nagels nog wel kort

. Baal er zo van!
Dus die helpt me graag.