ik snap dat je er even door heen zit, je verheugd je op een fijne avond iets waar je lang naar uitgekeken hebt, even op "andere" gedachte komen.@ dreamybol inderdaad fijn dat je rolstoel er eindelijk is.
@ Tyke doe rustig aan en denk aan jezelf.
Ik ben dinsdag bij de ha geweest deze schrok toch wel erg hoe mijn been eruit zag (was een beetje blauw en paars). Hij heeft gelijk het ziekenhuis gebeld waar ik 's middags dan ook terecht kon. Daar heeft de dermataloog gekeken naar mijn been. Been is opnieuw ingezwachteld weliswaar anders (nu kan ik helemaal niet meer fietsen en kan dus nu niet "stiekem" naar mijn paarden gaan) als voorheen. Mocht gelijk bloed prikken om te kijken of ik trombofilie heb.. erg fijn als bang bent voor naalden
het zou volgens de assistente maar een paar buisjes dat bleken er 12 te zijn...
Verder gaan ze nu proberen me binnen 14 dagen in te plannen voor een vaatonderzoek daarna word er gekeken wat voor behandeling ik ga krijgen.
Vandaag ben ik bij de arbo arts geweest en hij vond dat ik best een kleine wijk kon gaan lopen (ben postbezorger) pff heb hem gevraagd hoe hij dat voor ogen had nu mijn been anders ingezwacheteld is en ik niet kan fietsen.. bovendien als ik een 20 minuten met mijn hondjes heb gelopen ben ik blij dat ik weer even kan gaan zitten.. laat staan een wijk lopen. In overleg met de arbo arts en leidinggevende mag ik dus aangepast werk gaan doen. Vanaf as dinsdag mag ik binnen gaan werken en ondanks dat ik niet lang kan staan en of in een bepaalde houding kan zitten ben ik blij dat ik wat kan gaan doen.
) en deels omdat ik het gewoon wilde proberen. Geen centje pijn. Merk het wel nu in mijn spieren, maar dat is niet erg.
ze hebben tegenwoordig wel medicijnen waardoor het iets minder word maar of dat werkt weet ik ook niet