Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anneert schreef:Ik heb er nog niet opgezocht, maar vroeg me af of iemand dit weet.
Als ik extra fysiotherapie in mijn pakket pak, bv 9 behandelingen en in het basispakket wordt er vergoed na de 21e behandeling, krijg je dan de eerste 9 behandelingen vergoed, gaat dan die 21 in? Of krijg je dan na 21-9 = 12 behandelingen weer vergoed?
Rinskee schreef:Anneert schreef:Ik heb er nog niet opgezocht, maar vroeg me af of iemand dit weet.
Als ik extra fysiotherapie in mijn pakket pak, bv 9 behandelingen en in het basispakket wordt er vergoed na de 21e behandeling, krijg je dan de eerste 9 behandelingen vergoed, gaat dan die 21 in? Of krijg je dan na 21-9 = 12 behandelingen weer vergoed?
Dan moet je zelf 12 behandelingen betalen, je eigen risico voldoen en daarna wordt het onbeperkt uit de basis vergoed. Mits je eigen risico natuurlijk hebt verbruikt.
Pinacolada schreef:Ik heb het jaren maximaal gehad, dit jaar niet meer.
Zat toen eerst bij FBTO en later bij de Friesland, maar dat scheelde nogal wat in premie. En als je normaal niet zoveel mankeert zou ik de gok wagen.
MaNdiii schreef:Heeft iemand ervaring met DSW? Ik zit nog te twijfelen tussen cz direct hoogste pakket en dsw met aanvullend top.
Ceetje_bokt schreef:Als je niet boven de €375 per jaar uitkomt, bespaar je €240. Als je meer ziektekosten gebruikt dan €375 is het verhogen van je eigen risico niet verstandig. Dat kan je alleen zelf inschatten. Ik ga het komend jaar wel verhogen trouwens.