Muntdrop, hij is idd gaaf!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Robynn schreef:Mannelijksuper gedaan, ik scheet in mijn broek, maar doordat hij continu tegen mij bleef praten heb ik er vrij weinig van meegekregen
Held! Misschien moet ik mij ook eens over die angst heen zetten... Voor de pijn ben ik niet bang.. wel om daar in mn halve nakie te zitten.
Blacky94 schreef:Ooh okik zag dat je uit Leusden kwam dus dacht dat je misschien in Amersfoort of hier ergens in de omgeving was geweest
Nu scheelt het dat ik nog niet echt iets op mn lijstje heb staan "wat ik nu gelijk wil hebben" maar ik "moet" opzoek naar een nieuwe aangezien de shop hier alleen nog maar tattoos doet en het piercen "uitbesteed" heeft. Zijn geloof ik 2 meiden en ik ben er nog nooit geweest dus misschien zijn ze ook wel prima maar t is altijd fijn te horen van anderen met goede ervaringen
sterreke98 schreef:Ik wil erg graag een septum piercing, als ik het geld heb ga ik m waarschijnlijk ook zetten, wat zijn do's en dont's bij een septum? Wanneer is het niet handig om er 1 te nemen?. Ik zie het ook al voor me dat als ik moet niezen die piercing eruit vliegt
. Daar ben ik echt bang voor haha