[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:35

Colien, goed weken onder de douche en dan gaat het er vanzelf wel af, eventueel direct daarna nog met een wattenstaafje / stukje keukenrol er af vegen. Niet er af halen als het niet is geweekt in water..

Muntdrop, hij is idd gaaf! :D

_R_G_

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:40

Muntdrop, Wauw hij is echt heel erg gaaf!!

Ik heb besloten dat ik eind dit jaar toch maar voor een navelpiercing ga ondanks mijn leeftijd haha
En dan nog een in mn oor maar ben er nog niet uit welke

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:46

Als het er niet makkelijk af gaat gewoon laten zitten, je hebt er toch verder geen last van?

Zo oud ben je verder toch niet voor een navelpiercing?? :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:48

Heb er geen last van inderdaad maar het ziet er gewoon niet lekker uit vind ik.

danielle8027

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:30

hooooiii bokkers!
Er zijn hier vast wel mensen met ervaring met een tepelpiercing en navelpiercing!

En vooral gezocht naar bokkers die ervaring hebben met een tepelpiercing bij een ingetrokken tepel..
Hoe was het resultaat?
Hoe piercen ze een ingetrokken tepel?
Deed het pijn? (standaard vraag van iedereen ja..)
Hoeveel kostte het piercen?

Ik benieuwd!
Ik wil 1 van de 2, of misschien zelfs ooit allebei! :)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:54

Wauw muntdrop echt heel gaaf! :):)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:52

Danielle8027 Ik heb een navelpiercing. Ik vond het niet echt pijn doen, zat er in voor ik er erg in had. Het kostte bij mij 50 euro. Genezing duurde heel lang, maar vanaf dat 'ie genezen is nooit meer last mee gehad. Waar ik nu wel rekening mee moet houden is dat ik geen broeken heb die precies op mijn piercing duwen, dat blijf ik een vervelend gevoel vinden. Ik ken ook mensen die daar geen last van hebben. Dat zal ook per persoon verschillend zijn. Net zoals de pijnervaring.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:20

Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb dit weekend eindelijk 2 piercings laten zetten :))
In beide ( * ) ( * ) :D Voelde er (bijna) niks van en ben er echt superblij mee.
Het heeft 5 jaar geduurd eer ik durfte en achteraf stelde het niks voor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:39

Ik heb net ook mijn 2e forward helix gezet, ben er zo blij mee!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:41

Robynn, tuurlijk! Leuk dat je je meldt!
Ik wil ook twee tepelpiercings. Ben je bij een mannelijke of vrouwelijke piercer geweest? :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:02

_Ekenna schreef:
Robynn, tuurlijk! Leuk dat je je meldt!
Ik wil ook twee tepelpiercings. Ben je bij een mannelijke of vrouwelijke piercer geweest? :')

Mannelijk :j super gedaan, ik scheet in mijn broek, maar doordat hij continu tegen mij bleef praten heb ik er vrij weinig van meegekregen :')

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:05

gezellig robynn! :)

Gaaf hoor tepelpiercings, zou het zelf niet durven en het er niet voor over hebben dus respect :)

En Linda ook leuk! Foto?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:23

Ik meld me ook eventjes haha :) Wil super graag nog wat in m'n oren en een tongpiercing. Jammer genoeg mag ik precies geen tongpiercing en de rest van de piercings volgens mij wel :') Zus heeft er ook 2 in haar gezicht gehad en dat was ook prima. Ik wil een die je niet eens altijd ziet en die mag weer niet haha. Tattoo mag ook als het klein blijft. Binnenkort denk ik maar gewoon zeggen dat ik het ga doen :+

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 02:27

Dus.. ik meld me ook maar:) Paar maanden terug begonnen met stretchen van mijn oren, zit nu op 3mm. Dacht te kunnen beginnen met 2mm, maar dat ging dus niet :') Toen maar twee expanders besteld van 1,6mm, toen ging het vrij gemakkelijk. Momenteel beetje last van teveel viezigheid in mijn gaatjes, gaat redelijk stinken, dus begin nu maar met zeezouten. Voorheen sterilon gebruikt, ging perfect, ben alleen mijn flesje kwijt :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 07:44

Robynn schreef:
Mannelijk :j super gedaan, ik scheet in mijn broek, maar doordat hij continu tegen mij bleef praten heb ik er vrij weinig van meegekregen :')

Held! Misschien moet ik mij ook eens over die angst heen zetten... Voor de pijn ben ik niet bang.. wel om daar in mn halve nakie te zitten. :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 11:06

_Ekenna schreef:
Robynn schreef:

Held! Misschien moet ik mij ook eens over die angst heen zetten... Voor de pijn ben ik niet bang.. wel om daar in mn halve nakie te zitten. :')

:') :') Had ik ook hoor, maar mijn hubbie was mee en het feit dat die man meer boobies ziet per dag dan mijn huisarts dacht ik, what the f*ck, gewoon gaan met die banaan :') Hij deed het al 17 jaar en doordeweeks was hij arts bij de spoedeisende hulp/trauma arts :D en in het weekend deed hij dit erbij :j

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:22

Mag ik vragen bij wie je geweest bent? :)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:25

Ja hoor :j
Ik ben bij BodyMx geweest in Breda :)
Mijn zusje had goede ervaringen met hun en ik moet zeggen dat ik echt 1000% tevreden ben :j
Netjes recht, geen bloed, geen napijn (ja een beetje beurs, maar dat is normaal) super hulp en fijne mensen :j

Edit voor degene die niet tegen het zetten zelf kunnen, je kan daar ook met verdoving laten zetten :j
Mijn zusje heeft dat gedaan (navelpiercing) en die heeft dus echt he-le-maal niks gemerkt van het zetten haha!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:33

Ooh ok :) ik zag dat je uit Leusden kwam dus dacht dat je misschien in Amersfoort of hier ergens in de omgeving was geweest :)
Nu scheelt het dat ik nog niet echt iets op mn lijstje heb staan "wat ik nu gelijk wil hebben" maar ik "moet" opzoek naar een nieuwe aangezien de shop hier alleen nog maar tattoos doet en het piercen "uitbesteed" heeft. Zijn geloof ik 2 meiden en ik ben er nog nooit geweest dus misschien zijn ze ook wel prima maar t is altijd fijn te horen van anderen met goede ervaringen :)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:41

Blacky94 schreef:
Ooh ok :) ik zag dat je uit Leusden kwam dus dacht dat je misschien in Amersfoort of hier ergens in de omgeving was geweest :)
Nu scheelt het dat ik nog niet echt iets op mn lijstje heb staan "wat ik nu gelijk wil hebben" maar ik "moet" opzoek naar een nieuwe aangezien de shop hier alleen nog maar tattoos doet en het piercen "uitbesteed" heeft. Zijn geloof ik 2 meiden en ik ben er nog nooit geweest dus misschien zijn ze ook wel prima maar t is altijd fijn te horen van anderen met goede ervaringen :)

Voor mij was het de reistijd dubbel en dwars waard :j
Vriendin van mij heeft haar piercing bij O.K. Corral in Amersfoort laten zetten, schijnt ook goed te zijn :j
Ik heb bewust gekozen voor BodyMx ivm de mensen die daar werken. Die hebben namelijk allemaal een medische achtergrond en zien imo meer als iemand die de "cursus piercing zetten" heeft gedaan :=

Moet ook wel zeggen dat ik natuurlijk 5 jaar heb gehad om te onderzoeken welke shop ik zou kiezen en welke bij mij zou passen :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:53

Ik wil erg graag een septum piercing, als ik het geld heb ga ik m waarschijnlijk ook zetten :), wat zijn do's en dont's bij een septum? Wanneer is het niet handig om er 1 te nemen?. Ik zie het ook al voor me dat als ik moet niezen die piercing eruit vliegt :'). Daar ben ik echt bang voor haha

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:59

Ik vond bodymx ook echt super,hebben mij echt gerust gesteld!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:03

Ruby1995 schreef:
Ik vond bodymx ook echt super,hebben mij echt gerust gesteld!

Ja mij inderdaad ook :j

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:23

sterreke98 schreef:
Ik wil erg graag een septum piercing, als ik het geld heb ga ik m waarschijnlijk ook zetten :), wat zijn do's en dont's bij een septum? Wanneer is het niet handig om er 1 te nemen?. Ik zie het ook al voor me dat als ik moet niezen die piercing eruit vliegt :'). Daar ben ik echt bang voor haha

Ik merk nu met mijn week oude septum dat je echt niet moet gaan als je verkouden bent. Het is heel onhandig om bijv je neus te snuiten of schoon te maken omdat het nog zo vers is. Gelukkig (nog) niet verkouden :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:30

Voelt het ook raar dan zo'n ding in je neus?

Ik krijg er steeds meer zin in om een septum te zetten :+. Ik blijf het zo'n gave piercing vinden :), iedere keer dat ik ze zie word ik blij haha. Zelfs mijn moeder keurt t goed :D "Tja ik kan je toch niet tegenhouden, als je maar niet zo'n over-de-top stierenbel neemt" :')

Dus het lijkt me idd handig als ik m laten zetten als de neus vrij is :')

Iemand trouwens ervaring met bodypiercing van Olffen? http://www.piercingvanolffen.nl/
daar wil ik m waarschijnlijk laten zetten :).