Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb namelijk nogal halve wenkbrauwen en nu komt het af en toe -bij erge stress- komt het voor dat ik op de het eind van de dag mn halve wenkbrauw eraf geveegd heb dus dan loop ik rond met 1,5 wenkbrauw, niet de bedoeling
heb er zelf ook last van. Aquabrow blijft super zitten. Hard vegen wordt wel wat teveel, maar beetje eraan zitten is geen enkel probleem. Ik fixeer wel met poeder van Anastacia, ook om de randen iets minder hard te maken en kleur iets mooier te krijgen.
. Heb nu 5/6 nagellakjes van OPI staan waar ik niks mee doe.. Ik ben helemaal fan van L'oreal linoleum schreef:Dat halve wenkbrauwen ken ikheb er zelf ook last van. Aquabrow blijft super zitten. Hard vegen wordt wel wat teveel, maar beetje eraan zitten is geen enkel probleem. Ik fixeer wel met poeder van Anastacia, ook om de randen iets minder hard te maken en kleur iets mooier te krijgen.

Die doe ik momenteel ook over mn browwiz heen. 
Maar dan niet kopen.
En dan moet ik een derde pro palette kopen want 1 oogschaduw past er nu niet meer bij in.

Mooi kleurtje
Alleen is hij wel wat minder dekkender als op die foto, daar zijn de lippen eerst wel helemaal ingekleurd met dat lippotlood en daarna Brave erover gok ik (: