Eileen_ schreef:Volgens mij zou bodybalance echt niks voor mij zijn als ik her allemaal zo hoor. Lijkt me zo zweverig
Nou, het is ook niet echt mijn ding hoor, maar het werkt wel heel goed als je last hebt van gespannen kuiten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eileen_ schreef:Volgens mij zou bodybalance echt niks voor mij zijn als ik her allemaal zo hoor. Lijkt me zo zweverig
ik schaamde me diep. Zal zo mn oude lijstje eens opzoeken.Warboel schreef:1. Warming up 4,5 kilo per kant
2. Squats 7,5 kilo per kant
3. Chest 5 kilo per kant
4. Back 6 kilo per kant
5. Triceps 4,5 kilo per kant, dips 5 kilo schijf op schoot
6. Biceps 2,5 kilo per kant (ik doe 'm met de bar ipv losse gewichten in deze release)
7. Shoulders 3,5 kilo per kant, de losse gewichten 3 kilo per hand..
8. Lunges 6 kilo per kant
heb wel wat last van m'n heup nog steeds, maar ik moet 7 november naar de sportarts dus dan kaart ik het even aan. Ik loop bij de sportarts voor een scheenbeenblessure, maar die is echt zoveel verbeterd na 6 weken niet sporten. Is dat ongeluk toch nog ergens goed voor geweest 
Vond t niet heel veel aan. De les zelf was wel oke, maar t mediteren vond ik echt zweverig
zit alleen met de tijden/ dagen... Is pilates anders ook effectief daarvoor?
Is dat gewoon een kwestie van doen oid?
Je hebt veel verschillende groepslessen waarmee je ook verschillende dingen traint, dus er zit vast wel iets bij wat je leuk vindt.

Bedankt voor de reacties!
alleen als het moet van de fysio. Ik kende dan wel wat mensen op de sportschool maar die volgen toch weer andere lessen, dus meestal ga ik alleen. Maarja joh je komt er voor jezelf. Inderdaad even zeggen dat je nieuw bent, dan helpt de instructeur je even met neerzetten