Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milo2012 schreef:Robynn schreef:Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar ik gebruik de Philips Lumea
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &View=Grid
Bij mij werkt hij perfect! ik heb geen last meer van ingegroeide haarworteltjes!
Het duurt wel even voordat het effect er is. Bij mij duurde het zo'n 4 maanden eer alles weg was (en nu dus alleen een streepje die ik af en toe kortwiek)
Het is wel een hele investering, want ik hoor ook wel eens verhalen dat het met blond of rood haar niet werkt. Ik doe mijn benen, bikinilijn en oksels ermeeen ben bijna geheel haarloos nu
Je kan na 2 weken precies zien welk stukje je vergeten bent te behandelen
wij zijn ook van plan zo'n ding aan te schaffen! En hij werkt dus echt? We waren een beetje angstig dat het resultaat minimaal zou zijn.
merrylegs schreef:Even een andere vraag, is het tegenwoordig ook een trend om je armen te laten ontharen? De laatste tijd zie ik veel haarloze armen. Doen jullie je armen ook?
Kayleigh_ schreef:Is oksels epileren niet vre-se-lijk? Doet dat niet meer pijn dan je bikinilijn? Het lijkt me geweldig als het haar daar wat langer wegblijft aangezien ik donker haar heb, dus als ik scheer blijft het hoe dan ook donker door het stukje haar dat onder de huid overblijft. Ook moet ik het echt elke dag scheren (snelle haargroei) waardoor heel mijn huid daar geïrriteerd is.
Kasmir schreef:Kayleigh_ schreef:Is oksels epileren niet vre-se-lijk? Doet dat niet meer pijn dan je bikinilijn? Het lijkt me geweldig als het haar daar wat langer wegblijft aangezien ik donker haar heb, dus als ik scheer blijft het hoe dan ook donker door het stukje haar dat onder de huid overblijft. Ook moet ik het echt elke dag scheren (snelle haargroei) waardoor heel mijn huid daar geïrriteerd is.
De eerste keer is even doorzetten, dan merk je ook dat die haartjes die altijd geschoren zijn echt stevig zijn en diep geworteld zitten ofzo. Ik epileer mijn oksels nu wekelijks (vaak meerdere keren per week) en daar voel ik echt niets meer van. Ik gebruik die kleinere epilator van Philips, vind het ideaal. Geen irritatie meer en ook niet na 1 dag weer haar terug