Ik heb vorige week mn bestelling binnen gehad. Eiwit shake weet ff niet welke smaak. 24 smart bars, cookies en chocola slim pasta, noodles, rijst en die andere. en multivitaminen voor vrouwen. en twee shake bakers.
mn oude twee shakes bekers hebben het niet overleefd.
Net ook weer een bestelling geplaatst. Verschillende variaty boxes en die nieuwe protein cookies. Ze zien er erg lekker uit!
Anoniem
Geplaatst: 12-12-14 15:35
De koekjes zijn echt een aanwinst, wow, wat lekker!
debsoleino
Geplaatst: 13-12-14 12:42
Ik bestel ook al jaren bij body & fit! Nooit klachten over de bezorging alleen smaken sommige dingen een beetje apart! Gisteren de smartbars chocolate besteld en nu lees ik hier dat iemand ze niet lekker vind. We gaan het zien haha!
Ik heb inmiddels ook een aantal spullen die ik zelf niet weg krijg. Mogen tegen een kleine vergoeding worden opgehaald. Eventueel kan ik verzenden maar dan zijn de verzendkosten ook voor de koper.
- Smart Protein White Chocolate (kleine bus, is een deel uit) - Smart Protein Vanilla (grote bus, is een klein deel uit) - Walden Farms Mayonaise Ranch - Walden Farms Sladressing Honing mosterd
Ik zou het zonde vinden om het weg te gooien, ook omdat ik uit de mayo een theelepel heb gehaald en uit de dressing een scheutje. Ik vind het echt niet te pruimen
Anoniem
Geplaatst: 15-12-14 17:32
Er zijn nieuwe smart bars. Delicious caramel en delicious white chocolate. Iemand van plan te bestellen en een review te delen?
Ik vind de coconut wel erg lekker. De cookie en chocolate ook wel, maar niet bijzonder. Heb momenteel nog genoeg bars liggen die ik eerst op moet eten van mezelf
Ik vind de chocolade het lekkerst, daarna kokos en daarna cookies, dus ben benieuwd naar de witte choco..
debsoleino
Geplaatst: 15-12-14 23:16
Ik heb mijn bestelling weer optijd binnen gekregen. Helaas zijn de fitness handschoenen te groot maar iemand van de sportschool wilde ze overnemen. Voor de rest prima tevreden! Nu nog de smartbars chocolade proeven!
Anoniem
Geplaatst: 18-12-14 12:54
Wow, hebben jullie het bericht op fb gelezen? En de reacties daarop? Wat erg hoe sommigen reageren zeg!
Vind ik ook! Bij hoeveel voedingsmiddelenleveranciers weet je nou werkelijk wat je krijgt? Ik denk dat tegenwoordig bijna geen enkele leverancier precies weet wat ie levert. Fouten worden gemaakt. B&F had ook niks kunnen laten weten, behalve dat ze het product aanpassen waardoor niet alle smaken beschikbaar zijn. Juist deze openheid siert ze enorm vind ik!
Mensen denken geld terug te kunnen krijgen/claimen en ze veranderen in bloeddorstige beesten. Echt heel triest. Of mensen die beweren 'gains' te missen door een beetje minder eiwitten, haha, die mogen per direct terug naar school
Vind het wel sneu voor B&F, zoals sommige mensen reageren. Ik zou er moeite mee hebben om ermee te dealen, poeh!