. Daar werd behoorlijk op gehamerd bij de dojo/club waar ik trainde. Met het zwachtelen kun je ook eventuele zwakke plekken ondersteunen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar zie dit soort er ook tussen staan.
xValentijn schreef:Is er hier nog iemand die toevallig bij Mezieres Gym of Burning Heart traint?![]()
Ik ga vandaag weer en dan ga ik met m'n vriendin regelen dat we 3/4x in de week kunnen ipv 1x, want ik wil het graag meer doen ^^
Furrow schreef:Ik ben belgje, dus allemaal te ver voor mij.![]()
[ [url=m/GMC2Wa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanavond binnengekomen! Ik update nog wel!
Verder heb ik met het werken mijn rug pijn gedaan, dus twee dagen even rustig aandoen.
Verder heb ik het bitje met fruitsmaak ook binnengekregen, ik zal laten weten of het aangenamer is
Akecheta schreef:Ik bedoel het licht en snel bewegen op mn voeten. De eerste lessen is veel aandacht besteed aan trap en stoottechnieken en nu ben ik begonnen dit vanuit beweging te doen. Maar ik heb totaal geen snelheid en soepelheid daarin. Dus tips en leuke oefeningen zijn welkom
(@Akecheta). Als je me ziet mag je altijd wat vragen!
We draaien ook door met de wedstrijdgroep, heel zwaar en pittig, ik ging zelfs bijna KO maar wel zo leerzaam!
wel bandage kopen ook en iemand bij het boksen vragen hoe je je handen kunt bandageren Meliaforever schreef:Even een schopje.
Ik ga ook op 'boksen'. Wel zonder sparren en gewoon lekker conditioneel. Nu handschoenen. Welk merk is nou goed?Is Rumble bijvoorbeeld goed?
! Het bevalt mij nog steeds heel erg goed. Rumble is volgens mij wel een bekend merk, maar ik heb er geen verstand van. Zelf heb ik roze Windy's