Alles liep gewoon netjes door dus ik neem aan dat er voor de eileiders verder niets meer nodig is, wat dat betreft dus denk ik geen vervolg meer. Het was heel duidelijk te zien op de foto's dat de vloeistof direct uit mijn baarmoeder via de eileiders de buikholte instroomde. Tot nu toe is er dus eigenlijk niets gevonden wat een zwangerschap in de weg staat en ik ben ook benieuwd naar hoe nu verder. Tot die tijd gaat in ieder geval het gewone leven weer door en gaan we lekker op vakantie met zijn drietjes .
Thanks! Gaat helemaal lukken! Het is inderdaad een beetje dubbel, aan de ene kant heel fijn dat er tot nu toe niets gevonden is wat er een streep doorzet maar aan de andere kant was het misschien wel fijn geweest om te horen dat iets heel eenvoudigs de boel in de weg staat.
Hier alles prima , even geen druk op de ketel. Heerlijk! Inderdaad ook gewoon geklust, just for the fun, dus ik zie met een dag of 10 wel het voor meer dan just for the fun geweest is . Ik reken nergens op in ieder geval. Ik moet 25 juli weer naar de gynaecoloog, ben benieuwd hoe nu verder .
Het gaat goed tot nu toe. We hebben op de echo een klein vruchtje gezien met een hartje dat klopt. Over 3,5 week een 2e echo, aangezien ze me nu op 6,5 week schatte en niet goed kon meten. We zijn blij, en ons bewust dat er van alles nog kan gebeuren. Voor nu blijven we uitgaan van het positieve en veel liefde naar dat kleine frummeltje sturen.
Wat super Enjoy! Ik blijf voor je duimen meis! dat worden 3 spannende weken!
Wij hebben echt een heerlijk weekend samen gehad. Ik merk echt dat ik wat meer rust in mn hoofd heb (ook door een aantal andere keuzes die ik gemaakt heb). Echt heerlijk! Na de zomer zien we wel verder, wie weet heeft de rust al wel wat geholpen