Succes iedereen vandaag!
Ik ga eerst naar school...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Raponsje schreef:Bij filmpjes op youtube zie je toch echt wel resultaten! Natuurlijk moet je het wel vol blijven houden want als je ermee stopt is het ook zo weer weg.Mi_Amore schreef:Dat ziet er extreem belastend uit
Extreem belastend?
Ik kan je nu al vertellen dat je echt heeeeel erg weinig tot geen resultaat gaat boeken met deze oefeningen. De oefeningen en herhaling zijn te weinig om resultaat te boeken.
Ter vergelijking, de dagelijkse oefeningen staat gelijk aan 2 minuten in een fitness les.
Je kunt net zo goed een grappige film opzetten en even flink lachen voor de buikspieren.
naomi_g1998 schreef:Daarom doe ik ook meer als dit. We merken vanzelf wel of dit resultaat heeft en ik geloof best dat het er allemaal iets anders uit ziet hier na. Geen enorm verschil waar je mond van open valt maar op youtube zijn er genoeg mensen die dit ook hebben gedaan en dan zie je toch echt wel iets.

Raponsje schreef:naomi_g1998 schreef:Daarom doe ik ook meer als dit. We merken vanzelf wel of dit resultaat heeft en ik geloof best dat het er allemaal iets anders uit ziet hier na. Geen enorm verschil waar je mond van open valt maar op youtube zijn er genoeg mensen die dit ook hebben gedaan en dan zie je toch echt wel iets.
Dit zijn mensen die hier naast allemaal een echt fitness programma hebben gevolgd zoals bijvoorbeeld de 30 day shred of naar de sportschool gaan.
Het is een leuke aanvulling om 40 calorieen extra te verbranden per dag maar geen programma om resultaat mee te behalen.
Citaat:Het is niet mogelijk om hier resultaat van te behalen. Tenzij je minimaal 150 kilo weegt.