Even een berichtje van mij. Het gaat wat beter. De operatie is goed gegaan, wel vonden ze tijdens de operatie nog een breuk; had dus een dubbele liesbreuk.. Inplaats van 1 breuk. Kon gister niet omhoog komen door de pijn en daardoor onverwachts een nachtje moet blijven. Nu veel pijnstillers op een dag, maar pff ben blij als dit allemaal over is. Ben nu afhankelijk van alles..
Emma_s_girl
Geplaatst: 15-01-14 20:29
Fijn dat je even iets laat horen. Dubbele liesbreuk, klinkt niet fijn. Hopelijk wordt de pijn snel minder. En je eierstok?
De eierstok was de eerste liesbreuk, doe is terug gebracht naar de juiste plek. De andere liesbreuk is ook verholpen door het matje wat er is ingelegd. Je kan drie liesbreuken hebben vertelde de arts en daarvan had ik er twee.
Oh twee liesbreuken tegelijk is niet fijn.. Verklaard misschien ook weer een (klein) deel van de pijn. Lekker uitzieken en rustig aandoen! Heel veel beterschap!
Dokter net gebeld en belt zo terug en komt als goed is langs..
M'n buik blijft dik en pijnlijk dat hoort niet (dat ie dik is) en voelt alsof ik koorts heb.. Maar zit onder de pijnstillers dus dat is helemaal onderdrukt dan.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 17-01-14 17:43
Klinkt niet fijn na een eerste prettige update. Hopelijk valt het mee en is het alleen opgezet, gekneusd door de operatie en het gas dat ze er misschien voor hebben gebruikt.
Dokter is geweest. Buik is geirriteerd van binnen en moet nog meer rust houden en dan inplaats van kleine stukjes lopen een langer stuk lopen en dan rust.