Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ceriadwen schreef:dat lukt je niet al te best Corrie. Ik moet zeggen dat ik enorme weerstand heb om nog op jou te reageren. De toon en aard van jouw posten richting mij vind ik alles behalve prettig en ik merk dat ik daarom niet meer op een constructieve manier op jou kan reageren.
Voor mij is het beter als ik niet meer op jou reageer, en ik zou het prettig vinden als jij ook niet meer op mij reageert.
Ik vrees dat dat onmogelijk is zo lang jij berichten plaatst waarvan ik vind dat ik daarop moet reageren. Het is jammer dat je iedereen de les probeert te lezen, maar in mij blijkbaar een meerdere ziet waar je geen antwoord aan kunt / wilt geven. Ik heb een aantal vragen aan je gesteld, zoals jij vragen aan anderen stelt. Maar antwoorden kun of wil je niet. Ik zal zeker op jou blijven reageren zolang ik vind dat dat noodzakelijk is, het zal dus van de manier waarop jij post afhangen of ik reageer of niet.
Die weerstand had ik al vanaf je eerste berichten, geen fijn gevoel als iemand je de waarheid in het gezicht slingert he Ceriadwen
EskeGirl schreef:marleen_usar schreef:Placebo?
Nou, vanmorgen dacht ik dat het had ingenomen, was niet zo bleek later en was toch enorm afgeleid, dus lijkt me niet.
EskeGirl schreef:Maar, als medicijnen (ritalin) niet zouden werken. Kan iemand me dan vertellen hoe het kan dat ik zonder concerta/ritalin ongeconcentreert en afgeleid ben, en met niet. En dat ik zonder concerta esn schooldag niet vol zou kunnen houden, laat staan 5. En dat het met aardig goed gaat? Ik heb overigend Asperger, of bestaat dat ook niet?
marleen_usar schreef:Vroeger bestond het niet, of kende ze het nog niet. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, het niet bestaan van ADHD. Hoe is alles niet veranderd, onze voeding meer moeten presteren, veel stress enz.
Anoniem schreef:Natuurlijk zou niemand stoppen met de begeleiding aan het kind te geven, maar stel dat ADHD niet vast lag in de DSM en het geen naam had, zouden mensen dan de handleiding van ADHD kunnen vinden of ueberhaupt bedenken dat het kind wel eens last zou kunnen hebben van deze aandoening ?
Quellian schreef:Maar als jij een placebo zou slikken en zou denken dat het gewoon ritalin is, dan zou je het wellicht weg wuiven.
Asperger is iets heel anders dan ADHD, Asperger valt in het Autisme spectrum, ADHD niet.