Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dejong_wever schreef:Ach, Idsie... Ik hoef niet direct 10 kg af te vallen hoor, zoals ik dit ook al vele malen heb vermeld!
Dat jij direct in je oude ritme terug valt moet jij weten, maar in mijn geval is dit niet zo.
idsie schreef:dejong_wever schreef:Ach, Idsie... Ik hoef niet direct 10 kg af te vallen hoor, zoals ik dit ook al vele malen heb vermeld!
Dat jij direct in je oude ritme terug valt moet jij weten, maar in mijn geval is dit niet zo.
pardon. vind het behoorlijk onbeschoft zo.... ik val nergens in terug behalve in mijn gewicht;) ik sta onder training van mijn vriend, fitniss leraar en body builder. ik heb zelf als plan om eind volgend jaar een sixpack te hebben. ik ben dan ook in 2 maanden tijd al 6 kilo vet afgevallen. dat komt omdat ik gezond eet, met af en toe wat zondigen omdat dit ook goed is voor je lijf. ik sport 4 tot 5 x in de week, daaronder zie ik: hardlopen 3 km. 40 squats over 4 sessies 20 situps en 20 crunches.
this niet dat ik niet weet waar ik het over heb. maar mij zie je nergens in terug vallen dus zou het prettig vinden dat ik niet meteen aangevallen word omdat iets je niet aanstaat.

SecretLIN schreef:zoals ik nu eet/drink is :
Smorgens
10:00 - yoghurt met mueslie ( zonder iets toe te voegen)
of Brinta zonder suiker ( wissel dit een beetje per dag af)
11:30 - thee met een klein beetje honing
12:30 - 2 kiwi's en soms van die droge toastjes
Koffie met 1 suikerklontje, of thee met honing
18:00 avond eten met water
20:00 wat fruit
dat is het zo'n beetje en soms smiddags ook brinta als ik nog echt honger heb.
maar vroeg me dus af wat je als '' lekkers '' tussendoor kon eten.
SecretLIN schreef:mag ik me hier ook melden ben ook bezig met afvallen
hoorde dat je wel sultana's mag hebben? daar zit toch ook veel suiker in?
dejong_wever schreef:Brood maakt echt niet dik, zit vol vezels, welke je nodig hebt, aangezien je ook energie moet hebben. Maar dat is niet iedereen met mij eens.
Dan kan dit topic ook wel gesloten worden toch?