youngster schreef:dank je
Idd vrij simpel, ga het eens proberen
Als je nog wilt variëren: [VT] 2 ingredienten pannenkoek: banaan/ei
Thee kan je het beste bij De Tuinen, Ekoplaza etc halen, of losse thee kopen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
youngster schreef:dank je
Idd vrij simpel, ga het eens proberen
Siamsmeesje schreef:Zoals al gezegd zijn suikers ook koolhydraten, maar het lichaam maakt zelf ook weer suikers van de andere koolhydraten (zetmelen). Ons lichaam is door moeder Natuur lui ontworpen en zal dus altijd de veel makkelijker te verbranden suikers kiezen in plaats van het moeilijk te verbranden vet. Dat vet wordt dan mooi op geslagen, en dat wil je niet![]()
Dit is gewoon het natuurlijke proces om vet voor de winter op te slaan, en dat is ook de reden dat het meeste suikerrijke fruit er in zomer en herfst is
Janneke2 schreef:(Wat Ysra meldde: wie stress ervaart, heeft helaas behoefte aan koolhydraat. Voedingstechnisch is koolhydraat bedoeld, om acuut te kunnen hollen. Doorgaans verdwijnt de stress daar ook het snelste van - krachtsport. Helaas weten veel psychologen daar niets van, zodat gestreste mensen allerlei onzin adviezen over ontspannen en nadenken krijgen. Reuze verstandig, NADAT je je lichaam uit de stress hebt gehaald.)

laetitia schreef:Even een vraagje:
Hoe zorgen jullie dat jullie het gevoel van honger/ trek niet meer hebben?
Ik eet voornamelijk fruit, brood met kaas, superbessen (goji en incabessen) en noten en gewoon avondeten.
De hele dag door heb ik een onverzadigd gevoel in mijn buik, daarnaast slaap ik ook slecht sinds ik gestopt ben met suiker...
. Je moet je lijf geven waar het naar vraagt.... Voedingsstoffen. Eerlijk: sinds ik gestopt ben met het eten van suiker (en lactose, en gluten - volledig paleo) twee maanden geleden, heb ik geen moment honger mee gehad. Het kan dus zeker.mick75 schreef:Grappig. Ik eet sowieso weinig suikers, maar als ik een tijdje achter elkaar alleen op suikers die van nature in producten zitten moet leven merk ik toch dat ik stukken minder energie heb, slechter slaap en stressgevoeliger ben dan als ik gewoon, met mate, suikers eet. Een paar snoepjes per dag maakt echt wel verschil, voor mij in positieve zin.
phormicola schreef:Meer vet eten.
al 2,5u last van mn buik, diareeerig en voel me niet lekker
)