Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar zal niet zon ramp zijn anders neem je extra ijzer ranja                                                         
 En ik kan zeggen dat mijn eerste geslaagde donatie erop zit! Vorige keer zat de naald verkeerd in mijn arm en werd ik zo licht in mijn hoofd toen ze hem goed wilden doen, dat ze gestopt zijn en ik maar 60 ml had gegeven. Deze keer tijdens het doneren ook wat licht, maar heb wel 450 ml gegeven 
 Nog een paar minuutjes in de stoel gelegen, volgepropt met roze koeken en water en ik voelde me weer helemaal prima. Alleen 's avonds zag ik sneller vlekken voor mijn ogen als ik te snel op stond en misschien toch net wat sneller buiten adem bij het traplopen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. 
 . 

Zelfs als ik (een paar glazen) alcohol heb gedronken de avond ervoor maakt dat niets uit.                                                         
  Ze deden me wel goed achterover leggen en ik moest wat langer nazitten uit voorzorg, maar ik heb er geen last van gehad. Ook niet van het aanprikken, dat deden ze echt heel netjes 

en dan misschien even bellen of ik kan afspreken wanneer ik weer kom doneren, dan maak ik de afspraak voor de tattoo daarna.