noooh gister had ik zo'n dag.Ik vermoed/denk dat ik morgen avond het grote feest heb...
Voelen jullie je ook vaak zo "bol" en "opgezet" tijdens het feest?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
noooh gister had ik zo'n dag.
) 
Jessica_1998 schreef:Hier ook weer feest.
Sinds zaterdag vreselijk chagerijnig niet normaal, vanaf vrijdag een beetje chagerijnig.
Toen werd ik het maandag, had al vsnaf vrijdag vreselijk buikpijn.
En sinds gister heb ik vreselijke vreetbuien, ben nog geen uur uit bed en heb al een beetje chips o(waarna ik altijd misselijk word als t feest is) en een stuk of 6 twixen.
Dankzij mn pil gelukkig wel minder buikpijn, nu alleen maar vanaf de dag dat ik stop met mn pil.
Deze keer ook opeens vreselijke poetsdrang, ben gister mb kamer op gaan ruimen, heb de zadelkamer helemaal aangeveegd, dat doe ik normaal alleen als het echt nodig is.
Paardrijden vind ik nog wel redelijk gaan , alleen op de bank zitten pff.
ben er zelf weer bijna vanaf
Soms heb ik er heel weinig last van, dan is het gewoon even een beetje pijn 1 dag, maar dat probeer ik dan te negeren en dan merk ik de rest van de dagen niks. Maar soms dan is het in het begin heel erg, heb er gelukkig nooit meer dan 2 dagen last van de pijn. Maar voortaan neem ik gewoon zodra ik het merk een paracetamolletje, ben ik gelijk van de hele ellende af
Dus nu zo 7 dagen niet veilig zijn
En vriendgeval heeft al zo'n hekel aan condooms. Die doet het liever niet, dan wel met condoom. Maar zo lang kan ik niet zonder 

...........Gelukkig was het deze keer niet zo erg. 
) en soms echt buikkrampen.
Maar nu ik tampons gebruik vind ik paardrijden zelfs niet meer vervelend
Fry schreef:Poe poe... de ergste dag zit er bijna op. Normaal had ik nooit zoveel buikpijn en kwaaltjes tijdens het feest. Maar nu al 1 week te vroeg en enorme vreetbuien (weet die nu meer onder controle te houden) en soms echt buikkrampen.
Word het naar mate je ouder word erger, die kwaaltjes?

Als ik 5-6 dagen vol maak dan sta ik echt verbaasd te kijken hoor

Maar dat was dan wel 5 a 6 dagen thuis zitten omdat het zo extreem was dat ik constant de badkamer in moest