Ben met met pmarena eens dat je naar de dokter moet om je door te laten lichten (ook psychisch) of je laat het los; als je op deze manier zo doorgaat word je vroeg of laat helemaal gek van jezelf.. Sterkte!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
onley schreef:al 4 dagen bekruipt me de angst aan alle kanten vandaag heb ik echt het gevoel dat me iemand steeds op me strot slaat en me op de borst slaat.. echt moeilijk dit los te laten hoor..
steken in me armen en een gevoel alsof me lucht word weg genomen (heel raar)
verder ook steeds geflachst alsof ik stil val zeg maar heel raar en eng....
gekvanfleur
ik weet hoe je je voelt en dat is echt super vervelend..
probeer zoveel mogelijk afleiding te hebben anders glij je zo weer verder in die spiraal.
pmarena schreef:Wat heb je al geprobeerd om er vanaf te komen, wat heb je de afgelopen dagen gedaan behalve zitten zenuwen zeg maar?
En wat is je plan van aanpak om er vanaf te komen

pmarena schreef:Proberen er niet aan te denken dat is weglopen van het probleem, daarmee los je het niet op
pmarena schreef:Proberen (...) jezelf leren te beseffen dat je druk maken over dingen geen enkel nut heeft en enkel averechts werkt, dat is een veel duurzamere oplossing
pmarena schreef:Ook al krijg je in de nabije toekomst een hele nare diagnose
pmarena schreef:en je verspilt in principe goede dagen in het "nu"

pmarena schreef:Janneke, ik vind het echt bijzonder hoe negatief jij zaken kunt lezen met je *brrrrr* smileys.
Erg jammer om mensen die proberen te helpen op een dergelijke manier af te gaan katten.