Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:50

Ik heb de chirurg gesproken hoor :) krijg zelfs nog 2de consult van zowel hem als haar

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:06

Veel succes 19 december.. Ik heb de vraag van familie gekregen of ik het over zou doen.. Achter elkaar zou ik het gelijk weer doen..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:07

Ik zou het ook zo weer doen! :)

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:48

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:15

Ook mijn datum staat, 18 december!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 18:22

benangelique schreef:
Ook mijn datum staat, 18 december!

Spannend!! Wat krijg je?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:37

KletsKoekje schreef:
Ik ben momenteel ook aan het overwegen. Alleen het financiële houdt me tegen.. En het uitzoeken van een goede betaalbare kliniek.. Pff zie Door de bomen het bos niet meer. Juist de dure klinieken spreken me aan, maar dat ik momenteel niet betalen. Sommige bieden regelingen aan maar daar ben ik ook niet echt voorstander van. Loop een beetje vast dus.
Hoe hebben jullie het gedaan? En zouden jullie aanraden gewoon te wachten tot ik gewoon in een keer kan betalen, of zijn er die het wel zo gedaan hebben?

zelfde vragen. ..Wie is waar geweest en voor welkeprijs?
Ik zou het verschrikkelijk graag willen maar ik ben zo doodsbang voor verminking. .Misschien een hele stomme reden hoor

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:51

2600 bij Diana gabriels :) over 2 weken aan de beurt..

Niet iedereen is fan van Diana.. maar vind lieve vrouw en via haar ka n je voor leuke prijs bij gewoon goede chirurgen :)

Ben bij velthuis geweest.. jezus wat een bekakt zooitje.. helemaal niets voor mij..

Reiniera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 17:12

Ik heb het in een ziekenhuis laten doen. 3500 euro.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 18:17

Misschien gewoon consult plannen en je zorgen aan de chirurg voorleggen?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 18:28

2600 euro via kliniek Michail maar die doen geen borsten meer geloof ik!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 11:33

Gianti schreef:
2600 bij Diana gabriels :) over 2 weken aan de beurt..

Niet iedereen is fan van Diana.. maar vind lieve vrouw en via haar ka n je voor leuke prijs bij gewoon goede chirurgen :)

Ben bij velthuis geweest.. jezus wat een bekakt zooitje.. helemaal niets voor mij..

Bij Veldhuis Hilversum vond ik juist dat je in een warm bad terecht kwam.. Zowel arts als assistenten waren echt lief en zorgzaam..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 02:17

Hier is als het goed is vanmiddag een aanvraag de deur uit gegaan naar de verzekering voor vergoeding van borstvergroting. *\o/*
5 jaar geleden heb ik een dubbele borstamputatie gehad en toen zijn er opvulprotheses geplaatst, maar 1 ervan moest verwijderd worden ivm een ziekenhuisbacterie.
Nu heb ik dus nog 1 opvulprothese die er inmiddels echt uit moet en wil de pc tijdens die operatie meteen een littekencorrectie gaan doen zodat m'n borsten minder hoekig zijn en implantaten plaatsen.
Omdat implantaten vrij zwaar zijn en de kans daardoor vergroot is dat m'n littekens lelijk genezen is er besloten om een grote B of kleine C te gebruiken ipv de D die ik voor ogen had.
Als alles goed gaat wordt ik wsl ong in februari geopereerd. :)
De aanvraag is dus officieel voor een reconstructie, maar zal dan van een kleine B een cup groter komen te zitten en bovenop wordt het door het implantaat ook wat voller zodat ik minder zakjes heb.
Het zal overigens nooit zo mooi worden als bij een normale borstvergroting, maar ik ben al heel blij als het net wat voller wordt en het hoekige eraf is, omdat dat hoekige soms best wel opvalt onder m'n kleding.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 09:02

Wat spannend lor! Je hebt al heel wat voor je kiezen gehad zo te lezen, jeetje!! Heel veel succes! Houdt je ons op de hoogte?

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:43

Ik heb het ook via Diana laten doen Gianti. Was ook in mijn ogen niets mis mee en scheelde een hoop in de kosten. Uiteindelijk terecht gekomen bij dokter Schiettecatte in de Atlas kliniek in Meise. Bij mij viel het echt enorm tegen, heb denk ik 12 uur in de kliniek gelegen en met morfine naar huis gestuurd. Wel ontzettend blij met het resultaat, zou zo de pijn er weer voor over hebben

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:21

nou normaal een update hoe alles verlopen zou zijn.. maar bij mij totaal anders..

Ruim op tijd bij de kliniek, meld ik mij aan... ze vonden mij niet op de lijst, apart maar mocht lekker gaan zitten en zou snel geroepen worden..
paar minuten later werd ik geroepen en aan haar gezicht te zien was het geen goed nieuws... Ik was afgekeurd door de anesthesioloog en zou dus niet geopereerd worden.. Niemand van de kliniek wist hier iets van.. net zo min ik..

Ik ben daar aan de balie in janken uit gebarsten.. voelt alsof de grond onder je voeten wegzakt. Je leeft er zo erg heen.. In eerste instantie werd mij verteld dat ik afgekeurd was op basis van mijn bmi.. Dus ik was ook woest tegelijk, want al meerdere malen speciafiek nagevraagd of dat een probleem zou zijn, dat ik in theorie ondergewicht heb.. Maar nee was geen punt...

Diana was gelijk gebeld en onderweg.. gelukkig ook nog even met de anesthesioloog kunnen praten en blijk ook een allergie te hebben die kan reageren met de narcose middel.... Ik heb met haar gesproken over BMI kwestie en dat ik gewoon onderzocht erdoor ben door huisarts en alles oke was. Maarja ik mag niet geopereerd worden op die locatie..

ik kan nu 2 januari geopereerd worden, maar kom dan zo in de knoei met mijn studie die weer 4de begint.. Ik was bewust zo vroeg mogelijk met plannen van consult dat ik echt de 19de geopereerd kon worden... Maar mentaal kan ik het ook niet om het uit te stellen tot in de zomer...

Ik kan op dit moment eigenlijk alleen nog maar huilen en zoveel verschillende emoties door mij heen.. de meiden van diana waren echt super lief voor me en vonden het verschrikkelijk.. maar ja, dat lost niets op

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:20

Ooooh jeetje wat erg gianti!! Je leeft er zo naartoe, bereid je er op voor en dan gaat het niet!! Balen zeg! Kan me voorstellen dat je enorm verdrietig bent!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 18:37

Gianti schreef:
nou normaal een update hoe alles verlopen zou zijn.. maar bij mij totaal anders..

Ruim op tijd bij de kliniek, meld ik mij aan... ze vonden mij niet op de lijst, apart maar mocht lekker gaan zitten en zou snel geroepen worden..
paar minuten later werd ik geroepen en aan haar gezicht te zien was het geen goed nieuws... Ik was afgekeurd door de anesthesioloog en zou dus niet geopereerd worden.. Niemand van de kliniek wist hier iets van.. net zo min ik..

Ik ben daar aan de balie in janken uit gebarsten.. voelt alsof de grond onder je voeten wegzakt. Je leeft er zo erg heen.. In eerste instantie werd mij verteld dat ik afgekeurd was op basis van mijn bmi.. Dus ik was ook woest tegelijk, want al meerdere malen speciafiek nagevraagd of dat een probleem zou zijn, dat ik in theorie ondergewicht heb.. Maar nee was geen punt...

Diana was gelijk gebeld en onderweg.. gelukkig ook nog even met de anesthesioloog kunnen praten en blijk ook een allergie te hebben die kan reageren met de narcose middel.... Ik heb met haar gesproken over BMI kwestie en dat ik gewoon onderzocht erdoor ben door huisarts en alles oke was. Maarja ik mag niet geopereerd worden op die locatie..

ik kan nu 2 januari geopereerd worden, maar kom dan zo in de knoei met mijn studie die weer 4de begint.. Ik was bewust zo vroeg mogelijk met plannen van consult dat ik echt de 19de geopereerd kon worden... Maar mentaal kan ik het ook niet om het uit te stellen tot in de zomer...

Ik kan op dit moment eigenlijk alleen nog maar huilen en zoveel verschillende emoties door mij heen.. de meiden van diana waren echt super lief voor me en vonden het verschrikkelijk.. maar ja, dat lost niets op

jeetje wat erg :(
Is ondergewicht zo erg dan?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 19:25

Ik voel me momenteel depressief... ene moment paniekaanval hoe ik het nu moet doen en ader moment alleen maar janken.. ik schaam me ervoor.. zijn zoveel ergere dingen op de wereld..

Maar het was voor mij ook afsluiting voor een tijdperk... en dat die misschien als mijn studie niet accepteert nog jaar duurt.. dat kan ik gewoon niet accepteren mentaal..

Ondergewicht is erg als het samen gaat met tekorten in het lijf.. maar ik kon ter plekke recent bloed uitslagen tonen die zeiden dat het niet zo was

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:15

Jeetje Gianti wat erg zeg.

Ook ik ben van plan om een consult te doen bij Diana, meerdere goede verhalen over gehoord.

Met mijn werk is alles geregeld en ik mag vrij nemen wanneer ik wil. Roosteraar snapt heel goed dat ik dit graag wil. Dat is een fijn idee...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 23:21

Dat scheelt al de helft Laura! Rust! :) zo fijn als je werk aangeeft dat ze je begrijpen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 23:35

Ik besef dat ik niet eens een update heb gedaan. Er is geen goed alternatief gekomen vanuit Diana gabriels kliniek. Heb hierdoor mijn geld terug gevraagd. Kon pas heel laat door totaal andere chirurg op totaal andere plek.

Ik heb gelukkig geweldig studie adviseur dus kon iets regelen met studie en word nu 5 februari door nio geopereerd

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 23:41

Zeker weten Loez.

Ik ben wel benieuwd. Ik werk in de zorg met cliënten met moeilijk verstaanbaar gedrag, soms komt er wat agressie bij kijken, weinig zorg dmv tilliften. Hoe lang zijn jullie uit de running geweest? En hoe kom je op de gewenste cupmaat? Ik wil niet te groot omdat ik zelf vrij klein ben.

Gianti, wat ontzettend naar zeg. Het Nio? Ik ken dat niet... Hopelijk betere ervaring hier voor jou... Echt ontzettend naar.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 23:44

Ik denk dat je toch moet rekenen op 6 weken uit de running. Je mag in ieder geval 6 weken niet zwaarder dan 3 kilo tillen. De maat bepaal je doormiddel van pas protheses :D

Nio ia een behoorlijk bekende chirurg. Opereert in SLAZ en parkmedisch centrum
Laatst bijgewerkt door Gianti op 14-01-16 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 23:45

Oeps sorry, ik dacht dat Nio een ziekenhuis oid was.

Ik ken hem niet. Houd je ons/mij op de hoogte?