Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KletsKoekje schreef:Ik ben momenteel ook aan het overwegen. Alleen het financiële houdt me tegen.. En het uitzoeken van een goede betaalbare kliniek.. Pff zie Door de bomen het bos niet meer. Juist de dure klinieken spreken me aan, maar dat ik momenteel niet betalen. Sommige bieden regelingen aan maar daar ben ik ook niet echt voorstander van. Loop een beetje vast dus.
Hoe hebben jullie het gedaan? En zouden jullie aanraden gewoon te wachten tot ik gewoon in een keer kan betalen, of zijn er die het wel zo gedaan hebben?
Gianti schreef:2600 bij Diana gabrielsover 2 weken aan de beurt..
Niet iedereen is fan van Diana.. maar vind lieve vrouw en via haar ka n je voor leuke prijs bij gewoon goede chirurgen
Ben bij velthuis geweest.. jezus wat een bekakt zooitje.. helemaal niets voor mij..
Gianti schreef:nou normaal een update hoe alles verlopen zou zijn.. maar bij mij totaal anders..
Ruim op tijd bij de kliniek, meld ik mij aan... ze vonden mij niet op de lijst, apart maar mocht lekker gaan zitten en zou snel geroepen worden..
paar minuten later werd ik geroepen en aan haar gezicht te zien was het geen goed nieuws... Ik was afgekeurd door de anesthesioloog en zou dus niet geopereerd worden.. Niemand van de kliniek wist hier iets van.. net zo min ik..
Ik ben daar aan de balie in janken uit gebarsten.. voelt alsof de grond onder je voeten wegzakt. Je leeft er zo erg heen.. In eerste instantie werd mij verteld dat ik afgekeurd was op basis van mijn bmi.. Dus ik was ook woest tegelijk, want al meerdere malen speciafiek nagevraagd of dat een probleem zou zijn, dat ik in theorie ondergewicht heb.. Maar nee was geen punt...
Diana was gelijk gebeld en onderweg.. gelukkig ook nog even met de anesthesioloog kunnen praten en blijk ook een allergie te hebben die kan reageren met de narcose middel.... Ik heb met haar gesproken over BMI kwestie en dat ik gewoon onderzocht erdoor ben door huisarts en alles oke was. Maarja ik mag niet geopereerd worden op die locatie..
ik kan nu 2 januari geopereerd worden, maar kom dan zo in de knoei met mijn studie die weer 4de begint.. Ik was bewust zo vroeg mogelijk met plannen van consult dat ik echt de 19de geopereerd kon worden... Maar mentaal kan ik het ook niet om het uit te stellen tot in de zomer...
Ik kan op dit moment eigenlijk alleen nog maar huilen en zoveel verschillende emoties door mij heen.. de meiden van diana waren echt super lief voor me en vonden het verschrikkelijk.. maar ja, dat lost niets op