Shaun T - Insanity workout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Shaun T - Insanity workout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 15:10

Ben vandaag begonnen, en wat is Shaun T toch leuk in vergelijking met Jillian Michaels. Wel een stuk zwaarder ahahah,

Mijn lijstje;
Switch Kicks - 56
Power Jacks - 35
Power Knees - 70
Power Jumps - 21
Globe Jumps - 5 [ :') :o ]
Suicide Jumps - 7
Push Up Jacks - 22
Low Plank Oblique - 37

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:37

Super! Hoe gaat het verder Sannne! Alweer een dag gedaan?

Ik heb net zelf dag 11 gehad het viel me niet tegen! in het begin dacht ik ga dit nooit volhouden maar eigenlijk alles meegedaan. Deze voel je wel echt in je benen zeg!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:40

Wij zijn nu toch kunnen overgaan op 2x insanity per week en 1x lopen en voor mij nog 1-2x paardrijden.
Eerste keer had ik echt super veel spierpijn, maar ondertussen valt dat goed mee. Doet wel goed, eens lekker in het zweet staan. Zeker met die kou, buiten sporten is echt niet zo leuk nu :brr:

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:51

Netjes!

Ik probeer 3/4x in de week Insanity
en 4/5x per week paardrijden

Ben nu op dag 11 en nu 2cm kwijt rond mijn buik/lovehandless dat is het enige wat ik had gemeten voor ik ging beginnen eigelijk!

Zit nu op de 82cm daar

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:42

HouVanUtopia schreef:
Super! Hoe gaat het verder Sannne! Alweer een dag gedaan?

Ik heb net zelf dag 11 gehad het viel me niet tegen! in het begin dacht ik ga dit nooit volhouden maar eigenlijk alles meegedaan. Deze voel je wel echt in je benen zeg!

Gisteren is het er niet meer van gekomen, had de verjaardag van mn vader, veel visite, erg druk dagje. Vanavond weer en ik heb er nu al zin in *\o/*

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:57

@Utopia, 2cm is echt al veel op 11dagen! Sterk van je.
Voor mij is het meer conditie (en stiekem wil ik mijn buikspier kotjes terug :D). Mijn vriend wil wel afvallenik kijk hier regelmatig om te zien welk effect het heeft, ter aanmoediging zeg maar. Maar het lijkt echt wel te helpen! En het is idd ook leuk om te doen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:09

Zo, ik heb door stage twee (of misschien zelf wel 3) weken geen tijd gehad. Ik had de eerste maand helemaal volbracht en wilde opnieuw beginnen aan de eerste maand. Nu dus met een vertraging van wat weken. Vanmiddag ga ik les 1 doen (de fittest sla ik over) Ben benieuwd hoe het weer gaat, want ben nét niet helemaal lekker maar ik ga het niet nog langer uitstellen en toch gewoon weer beginnen.

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 19:23

Zo... in de zomer komt Shaun T met nieuw programma, T25! Is een kort prgoramma van 5 keer per week 25 minuten! Ga die zeker proberen. Ik merk dat Shaun T me toch meer aantrekt dan Jillian Michaels, en niet alleen omdat het een man is :-P

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:04

Echt. Dat klinkt nog beter. Wou vandaag dag 12 toen ik zag dat die uur was dacht ik laat ik die morgen maar doen als ik vrij ben

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:48

Haha ja ik ben fan van hun facebook pagina, dus krijg al hun nieuws... Ja daarom was ik eigenlijk ook even overgestapt op 30 day shred, omdat de workout een stuk korter is en voor mij beter vol te houden is elke dag. Maar als deze komt, en ik geen last meer heb van mijn rug, dan ga ik deze zeker doen!
Voor nu eerst eens mijn rug herstellen, dus ga proberen alleen cardio te doen...

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:21

Ik vind 30 day shred echt peanuts vergeleken met dit! De warm-up van insanity is al meer dan heel het cardio van 30 day shred :=

Vandaag ging weer lekker! Dag 8 :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:01

Ik ben gisteren weer opnieuw begonnen en het viel me heel erg mee gisteren. Wel heel erg vermoeide spieren, maar ik hield het tempo net zo goed vol als toen ik een week of twee terug mijn laatste les huppelde voor de tv. Vandaag was het echter afzien toen ik uit bed stapte :o voel me echt een oud wijf, want ik kan met heeeel veel moeite gaan zitten! haha! Les vandaag ging dan ook erg langzaam en moeizaam, maar ik heb hem wel afgemaakt. Morgen recovery, dat zou wel even fijn zijn :P

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:18

Ja klopt dat de 30 day shred echt een stuk simpeler is, ik kon dan ook de workout van de shred goed volhouden, omdat ik Insanity gewend was. Maar het probleem is gewoon dat ik Insanity echt niet elke dag kan en wil doen, word too much...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:06

Dat merk ik ook idd. Stapte gister met spierpijn uit bed dus maar niets gedaan want moet smiddags met kinderen werken niet echt handig als ik dan niet meer kan lopen van de spierpijn!
Ben vandaag vrij dus ga zo dag 12 doen! die duurt alleen een uur zag ik! Echt lang

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:00

Ik heb de eerste ronde al een week of twee afgemaakt en ik heb juist gemerkt dat je geen (of minder) spierpijn hebt als je wel het schema precies volgt. Als ik af en toe een dag rust toevoegde omdat ik geen tijd had, dan had ik na de les erna weer spierpijn.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:47

Echt. Helaas red ik het alleen niet om zes dagen hier mee bezig te zijn.

Meestal 3/4 dagen

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:19

Ja dat probleem heb ik dus ook. Ik kan me idd ook wel goed voorstellen dat je door je spierpijn heen sport... (bij Obese moeten ze 2x pd de hele week..) Maar echt het programma volgen... Momenteel heb ik in principe geen werk, maar wel mijn zoontje en mijn man die ook aandacht vragen... Nou ja, wellicht dat ik het toch nog ga proberen om elke dag te volgen wanneer ik van mijn rugpijn af ben.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:07

Ik heb de eerste fittest resultaten helaas niet bijgehouden zie dat ik morgen de tweede fittest ga doen. Was nu wel benieuwd wat het verschil zou zijn! Twijfel nu om de fittest over te slaan en door te gaan naar die dag erop wat zouden jullie doen?

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:01

Ik zou het zeker wel doen! Is handig voor de volgende keer en deze resultaten dan goed bewaren!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:25

Kan me zelf er laatste paar dagen niet toe zetten om te sporten. Ben kapot, weet ook niet wat het is.
Wilde vanmorgen vroeg insanity doen, maar heb eigenlijk geen zin :o
Zo naar school, morgen en zaterdag werken (en naar stal), zondag werken en uit eten, maandag dinsdag woensdag werken en naar stal. Donderdag weer school.
Denk dat dan alles wat ik had opgebouwd in 2 weken weer weg is :(

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:42

Zonde zeg Tiahastrona! k heb juist dat als ik het in de ochtend heb gedaan ik heel de dag meer energie heb en beter slaap nachts!

net de fittest voor de tweede x gedaan helaas had ik de eerste x de scores niet bijgehouden

Hier mijn lijstje van de tweede x

Switch Kicks 126
Power Jacks 50
Power knees 108
Power jumps 46
Globe Jumps 41
Suicide Jumps 17
Push Up Jacks 40
Low plant oblique 76

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 17:18

Ik voelde me ook wel fitter als ik s ochtends had gesport, maar als ik moet werken moet ik een uur of half 7 de deur uit. Dat ga ik helaas niet redden.

Maar ben eerder uit school, dus planning is om vanavond toch maar even te sporten

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:02

En is het nog gelukt gister?

Ik heb net dag 14 gedaan.
Ben niet helemaal fit merk ik dus na 30 min stond ik te shaken op mn benen en ben ik maar gestopt. Nu kan ik pas weer woensdag verder ivm verhuizing. Dat is wel jammer

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:01

Ik meld me ook!
Sinds een kleine week bezig en voel me stukke fijner.
Ik zag Shaun T op tv en dacht dit is t. Tocheen raar idee om voor de tv zulke oefeningen te doen, maar ag.. niemand die me ziet hope maar
Ik wissel het af, ik probeer minimaal om de dag Insanity te doen, daarnaast skeeleren met de hond (ja die moet ook op conditie blijven) en paardje hobbelen. Als ik een dag gewerkt heb, naar t paard ga dan ga ik niet nog eens een work out doen. Ik vind ook dat je lichaam wel wat rust nodig heb.
Ik weet niet hoe t met mijn gewicht is, dat wil ik nu ook nog niet weten.
Wel weet ik dat ik na de tweede workout omkwam in de spierpijn in mn benen en mn buik! Kon daarnaast ook twee dagen niet lopen op mijn tenen.. nu goed rek en strek werk hopen dat het daarmee wat minder word..

Ik moet en zal dit jaar een beach body krijgen!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 08:00

HouVanUtopia schreef:
Switch Kicks 126
Power Jacks 50
Power knees 108
Power jumps 46
Globe Jumps 41
Suicide Jumps 17
Push Up Jacks 40
Low plant oblique 76

OMG *\o/*
Jeetje, wat een ongelofelijk lijstje zeg! Top hoor!