Vriendin liet mij gister kennismaken met beautybay.com. FOUT!! Nu wil ik nog veel meer mooie OPI lakjes... Maar ben nu eerst bezig met rimmel zwart als basis en daar gaat straks zilveren shatter van OPI overheen. Zo mooi is dat, niet echt doordeweeks, maar ach, wat maakt het uit.
Kun je beter op ebay kijken, beautybay is helemaal niet zo goedkoop...
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens Thanks A Windmillion op. Blijft een fijn kleurtje . Alleen die rotte kwastjes van OPI, grr..
Dreamybol
Geplaatst: 11-02-13 13:38
Beautybay is inclusief verzendkosten, daar gaat het met mij op ebay nog weleens mis, lijkt iets heel goedkoop, betaal je vervolgens de hoofdprijs om het hier te krijgen (doe ik dan dus maar niet). En op beautybay staan alle kleurtjes zo fijn aangegeven. Mooi om verlanglijstjes mee op te stellen.
Wat vind je vervelend aan de kwastjes? Ik vind het op zich wel fijn, maar heb heel smalle nagels.
Heb je een foto Stef? Ik heb ook een nagellakkoffer van mijn tante gehad, maar denk niet dat ik hem ga gebruiken.. Dus denk dat ik hem maar op marktplaats zet
Ik heb al mijn nagellak in mijn kastje staan, en heb een plankje voor de andere spullen.. Neem ook nooit alles mee ergens heen, hooguit een lakje.. Dus ik heb hem niet nodig eigenlijk
Maar ook voor mijn opleiding, en ik heb echt een mini huisje (arbeiders huisje uit 1920), dus handig op kunnen bergen is voor mij ook een must. Daarnaast natuurlijk kinderfeestjes en ik wil straks ook gelpolish meiden avonden doen.
sorry k ben lang weggeweest, carnaval he. ik heb nog oude lakjes van opi maar die vind ik niet fijn, dekken niet goed. waarom al die naggellak koffers of troly's