Edit: zelfs ík doe de walkout pushups op hun moeilijkst, dan kan iedereen hier dat ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:RAPONS!Welkom terug! Fijn dat het beter gaat met je zwangerschaps kwaaltjes
Dag 14 is achter de rug en ik heb alles met Nathalie meegedaa, tot het bittere eind. In het laatste circuit was ik echt naar de tv aan het schreeuwen van de pijn. Het zweet druipt van m'n kop, heerlijk
Bzoem schreef:Geen tijd om voor gewichtjes te kijken!
Heb in de super nog gestaan met 1,5 liter flessen. Geen succes met vasthouden.
Hoe ga ik in huis iets zwaarders vinden dan m'n 1 liter flessen water?
Rebel_Jits schreef:Welkom terug Raponsje!
Level 2 is verdomde zwaar. En als bonus ging ik even op de weegschaal staan: 1,5 kg erbij! Weg motivatie![]()
Ik zal nog even meten van de omtrekken, misschien dat dat me nog opvrolijkt.
Rebel_Jits schreef:Rebel_Jits schreef:Welkom terug Raponsje!
Level 2 is verdomde zwaar. En als bonus ging ik even op de weegschaal staan: 1,5 kg erbij! Weg motivatie![]()
Volgensmij doe ik iets fout. Overal ook in centimeters meer gekregen of gelijk gehouden.
Ik heb juist voor mijn doen gezond gegeten sinds ik dit begonnen ben.![]()
Kom op Tootz! Je kunt het!
Volgensmij doe ik iets fout. Overal ook in centimeters meer gekregen of gelijk gehouden.
Olina schreef:Tof dat je er weer bent Raponsje!
Loose, waar woon je dan?
Ben net naar de fysio geweest, mag lekker zo doorgaan. Alleen in ieder geval komende week gewicht nog niet verhogen, omdat hij dan bang is dat ik toch dingen over ga belasten. Doe het nu met 1 of 1,5 kg per hand.
Eef, anders je flesjes met zand vullen? Is ook alweer zwaarder.
Julia schreef:Wat fijn dat je er weer bent Raponsje!Echt top!
Tumblr is super vet! Alleen zie nergens een follow knop?
Hebben jullie trouwens ook dat jullie buik helemaal van streek is na het shredden? Ik ben eens gaan opletten en de afgelopen 10/11 dagen ben ik gewoon echt super beroerd de rest van de dag. Heb net een broodje gegeten en kan wel kotsen, voel me stront maar dan ook stront beroerd. Trillen en blegh. Elke avond lig ik wakker in bed van de buikpijn ook.Ben ik de enige die hier last van heeft?
Julia schreef:Wat fijn dat je er weer bent Raponsje!Echt top!
Tumblr is super vet! Alleen zie nergens een follow knop?
Hebben jullie trouwens ook dat jullie buik helemaal van streek is na het shredden? Ik ben eens gaan opletten en de afgelopen 10/11 dagen ben ik gewoon echt super beroerd de rest van de dag. Heb net een broodje gegeten en kan wel kotsen, voel me stront maar dan ook stront beroerd. Trillen en blegh. Elke avond lig ik wakker in bed van de buikpijn ook.Ben ik de enige die hier last van heeft?