Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:46

Ja, ik word sterker :j Gaat steeds beter!

Edit: zelfs ík doe de walkout pushups op hun moeilijkst, dan kan iedereen hier dat ook :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:48

Ik zit op mijn atelier, maar niet echt met inspiratie :D
En ik heb gewichtjes bij de sportzaak gehaald!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:50

phormicola schreef:
RAPONS! *\o/* Welkom terug! Fijn dat het beter gaat met je zwangerschaps kwaaltjes :D

Dag 14 is achter de rug en ik heb alles met Nathalie meegedaa, tot het bittere eind. In het laatste circuit was ik echt naar de tv aan het schreeuwen van de pijn. Het zweet druipt van m'n kop, heerlijk :D

Super!

Afbeelding

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:52

Die tussendoortjes zien er erg lekker uit zeg! Staat er ook een recept bij? Dat kan ik niet zien op mijn telefoon..
Even met bob marley verder nu!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:52

Geen tijd om voor gewichtjes te kijken!
Heb in de super nog gestaan met 1,5 liter flessen. Geen succes met vasthouden.

Hoe ga ik in huis iets zwaarders vinden dan m'n 1 liter flessen water?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:53

Fijn dat je er weer bent, Raponsje!

Afbeelding

:D

Dan ga ik zo dus maar aan de slag met dag 5!
Wel al goed bezig geweest vandaag; ik ben 3 uur met mijn pony van stal weggeweest, en heb tussendoor een stuk zelf mee gewandeld (ook om zelf weer wat warmer te worden). En hier is het berg op, berg af, dus dan ben je ook al net wat meer bezig. Heerlijk in de vrieskou, door de sneeuw heen, maar wel met een zonnetje *D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:53

Bzoem schreef:

Misschien dat je twee bakstenen kunt vinden in de tuin? :D
Sorry, flauw grapje.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:54

Jaaa, Raponsje, je bent er weer! :D

Ik ga vanavond na het eten en na viool shredden. Proberen mijn kuiten niet al te veel te sparen, ook al heb ik wel moeilijk veel spierpijn daar. :P

Edit; Je kan ook flesjes met zout vullen. Heb ik ook gedaan en nu wegen mijn flesjes van een halve liter 800 gram in plaats van 500, scheelt al wat. :)
Laatst bijgewerkt door _JY_ op 14-01-13 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:54

Ik heb gewichtjes v 1 kilo gehaald. Heb een flinke schouder blessure gehad, durfde niet de 2 kilo gewichten aan

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:57

Welkom terug Raponsje!

Level 2 is verdomde zwaar. En als bonus ging ik even op de weegschaal staan: 1,5 kg erbij! Weg motivatie -O-
Ik zal nog even meten van de omtrekken, misschien dat dat me nog opvrolijkt.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:58

Bzoem schreef:

Schoonmaakmiddel / grote wasmiddel flessen met zo'n handvat er aan?

Of anders.. elke vrouw heeft wel 2 tassen van ongeveer dezelfde maat.
Gooi ze vol met appels - zakken rijst etc en gebruik die als gewichten zover dat gaat met de oefeningen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:09

Rebel_Jits schreef:
Welkom terug Raponsje!

Level 2 is verdomde zwaar. En als bonus ging ik even op de weegschaal staan: 1,5 kg erbij! Weg motivatie -O-

:(:)

Da's niet leuk nee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:09

Tof dat je er weer bent Raponsje!

Loose, waar woon je dan?

Ben net naar de fysio geweest, mag lekker zo doorgaan. Alleen in ieder geval komende week gewicht nog niet verhogen, omdat hij dan bang is dat ik toch dingen over ga belasten. Doe het nu met 1 of 1,5 kg per hand.

Eef, anders je flesjes met zand vullen? Is ook alweer zwaarder.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:13

*\%/* *\%/* *\%/* Raponsje! *\%/* *\%/* *\%/* Top dat je er weer bent!! Heb ontzettende trek gekregen van die plaatjes :P

Over een uurtje dag 12, vanmorgen had ik er nog zin in, nu zie ik er een beetje tegenop := Tandjes op elkaar dan maar :D

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:14

Welcome back Raponsje....

yeah vandaag ging lekker. Heb alles voor het eerst helemaal kunnen doen, wel nog steeds op de Anita manier. Maar mijn conditie was dan ook zwaar knudde.

Sinds dat ik vorig jaar februari stopte met werken in de paarden, was ik 12 kg aangekomen.
Daar was nu door het weer 3x pw rijden al 5 kg af.
Gisteren ook wat gemeten, zou ik eigenlijk pas na 10 dagen doen maar kon me niet inhouden.
En 2 cm van billen en navel af. (na 4 dagen shredden en 3x pw rijden)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:14

Wat fijn dat je er weer bent Raponsje! *\o/* Echt top! :) Tumblr is super vet! Alleen zie nergens een follow knop? :+

Hebben jullie trouwens ook dat jullie buik helemaal van streek is na het shredden? Ik ben eens gaan opletten en de afgelopen 10/11 dagen ben ik gewoon echt super beroerd de rest van de dag. Heb net een broodje gegeten en kan wel kotsen, voel me stront maar dan ook stront beroerd. Trillen en blegh. Elke avond lig ik wakker in bed van de buikpijn ook. :\ Ben ik de enige die hier last van heeft?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:16

Ik ben sociaal vandaag :D
ben naar de supermarkt gelopen, paar oudere mensen geholpen om overeind te komen/overeind te blijven
en bij supermarkt 2 heb ik zelfs een emmertje strooizout van 5 kilo gekocht en hier het stoepje schoongeveegd + gestrooid.
Zijn de buren ook weer blij :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:16

Rebel_Jits schreef:
Welkom terug Raponsje!

-O- Volgensmij doe ik iets fout. Overal ook in centimeters meer gekregen of gelijk gehouden.
Ik heb juist voor mijn doen gezond gegeten sinds ik dit begonnen ben. ;(

Kom op Tootz! Je kunt het!

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:17

Geen buikpijn, maar wel veel buikgeluiden.
Alles komt tot leven haha

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:19

Hee allemaal! Ik lees dit topic al vanaf part 1 mee, maar mocht van mezelf pas reageren als ik met de shred begonnen was. Raad eens wat ik vandaag gedaan heb :D Valt me vies tegen hoe slecht mijn conditie eigenlijk is...

Omdat er hier ook veel eten gepraat word heb ik een leuk recept voor jullie:

http://myhealthyfairytale.wordpress.com ... nse-pizza/

Ik heb het voor veel verschillende mensen gemaakt en tot nu toe vindt iedereen het hartstikke lekker! Ik doe voor de variatie er wel eens gerookte zalm overheen (Met een beetje roomkaas is het al helemaal lekker, maar daarmee breng ik jullie natuurlijk weer op het verkeerde spoor :o ), en heb ook al mensen gehoord die het met gebakken spekjes of gewoon een plak ham doen. Genoeg variatie mogelijk! Daarbij supergezond, veel groente, eiwitten en weinig slechte dingen. Ik raad alleen aan het niet met meer dan 2 personen te eten, het is niet makkelijk klaar te maken voor meerdere personen. Maar voor een student als ik natuurlijk superhandig!

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:20

Rebel_Jits schreef:
Rebel_Jits schreef:
Welkom terug Raponsje!

-O- Volgensmij doe ik iets fout. Overal ook in centimeters meer gekregen of gelijk gehouden.

Is het niet gewoon zo dat je veel spiermassa hebt aangemaakt?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:21

Rebel_Jits schreef:
Rebel_Jits schreef:
Welkom terug Raponsje!

Dat is balen... :(:) Misschien heb je wel te strak gemeten ofzo de eerste keer? :=

Olina schreef:
Tof dat je er weer bent Raponsje!

Loose, waar woon je dan?

Ben net naar de fysio geweest, mag lekker zo doorgaan. Alleen in ieder geval komende week gewicht nog niet verhogen, omdat hij dan bang is dat ik toch dingen over ga belasten. Doe het nu met 1 of 1,5 kg per hand.

Eef, anders je flesjes met zand vullen? Is ook alweer zwaarder.

Rome :D

Julia schreef:
Wat fijn dat je er weer bent Raponsje! *\o/* Echt top! :) Tumblr is super vet! Alleen zie nergens een follow knop? :+

Hebben jullie trouwens ook dat jullie buik helemaal van streek is na het shredden? Ik ben eens gaan opletten en de afgelopen 10/11 dagen ben ik gewoon echt super beroerd de rest van de dag. Heb net een broodje gegeten en kan wel kotsen, voel me stront maar dan ook stront beroerd. Trillen en blegh. Elke avond lig ik wakker in bed van de buikpijn ook. :\ Ben ik de enige die hier last van heeft?

Ik heb nergens last van. :n Slaap niet zo goed 's nachts, maar volgensmij komt dat omdat ik teveel uitslaap. :+ Heb wel meer honger.

Ik ben er trouwens uit, hierna wil ik Ripped in 30 doen. *\o/* (als ik de hele shred volhoud natuurlijk)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:21

Julia schreef:

Follow knop zit geloof ik rechtsboven.

Het is normaal dat je maag kan gaan rommelen tijdens / na het sporten.
Door te bewegen krijg je namelijk "druk" op je darmen waardoor je darmen zich graag willen legen.

Daarom word sporten en meer bewegen ook aangeraden voor mensen met obstipatie.
Ik weet niet of je "running runners" kent? Als je echt heel fanatiek hardloopt kun je bijvoorbeeld onderweg het probleem krijgen dat je echt heel erg moet.

Maar echt misselijk zijn en je niet lekker voelen dat is natuurlijk niet goed.
Weet je zeker dat je geen (buik) griepje of iets dergelijks te pakken hebt?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:22

Wat balen Rebel_Jits :(:)
Snap dat je motivatie daardoor afneemt!

Klinkt niet fijn Julia, misschien ook een virusje onder de leden? :(:)
Ik heb de laatste weken sowieso last van mijn buik (buikgriepje gehad), maar heb nu geen last na eerste keer shredden :n
Wel honger :+

Ziet er lekker uit MusicEline!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 17:23

Rebel_Jits schreef:
Rebel_Jits schreef:
Welkom terug Raponsje!

Heb ik ook! :j Ik had vooral gehoopt dat mijn bovenarmen wat minder stevig zouden worden, maar die worden alleen maar dikker/groter..
De rest heb ik daarna maar niet gemeten. Denk dat ik op dag 15 weer meet, dan ben ik precies op de helft.