Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ano28 schreef:Pff, op dit moment ben ik eigenlijk alleen maar hartstikke misselijk.. Krijg geen hap meer weg.. Zeker niet wat ik normaal juist lekker vind.
Misschien toch zenuwen voor morgen?!
Sliep vannacht ook niet voor half 5.. Dus vandaag net een zombie..

ano28 schreef:Pff, op dit moment ben ik eigenlijk alleen maar hartstikke misselijk.. Krijg geen hap meer weg.. Zeker niet wat ik normaal juist lekker vind.
Misschien toch zenuwen voor morgen?!
Sliep vannacht ook niet voor half 5.. Dus vandaag net een zombie..
Ik lus op het moment geen chips etc meer. Normaal ben ik er gek op
Kwanyin schreef:Veel succes en sterkte TS. En nogmaals, kies asjeblieft je besluit op basis van "wat WIL ik écht?" en niet op "wat KAN ik aan?". Want aankunnen, dat kan je beide keuzes wel als je er 100% achter staat!

dat vond ik ook toch wel eng, moet er wel bijzeggen dat ik precies tegelijk met mijn zus zwanger was (die was overigens wel gepland) Dat kind werd 6 weken te vroeg geboren, waar ik ook nog bij ben geweest.
Dus de keuze kunnen wij niet voor jou maken.ashley1 schreef:Achteraf ben ik alleen maar blij dat zij zichzelf zo heeft aangekondigd anders had ik misschien nooit aan kinderen durven beginnen want ik vond het echt helemaal niks en zag mezelf echt absoluut niet met een kind en dan had ik haar nooit gekend en gehad.