Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:VogeltjeM schreef:Aah jullie maken me enthousiast.. Ik ben alleen zo extreem onbespierd dat ik gewoon zonder gewicht mn benen amper langer dan 10 seconden omhoog kan houden. Heb nog nooit in mn leven gefitnest (enkel hardgelopen). Maar ik heb wel wat kilootjes overgewicht die zo hardnekkig zijn.. En dit is maar 30 min per dag! Ik wil ik wil
Doe gezellig mee![]()
De work-out is zwaar, maar het gaat snel allemaal wat beter. Ik heb wel spierpijn, maar dat lijkt normaal te zijn dus bijten we even op de tanden, toch? En eens je weer aan het sporten bent is de pijn een beetje weg, dus geen reden om het omwille van de pijn niet te doen (al helemaal met de sociale controle van dit topic)
@phormicola: hihi oke, dan laat ik die pannenkoeken maar een maand achterwege; het is hier sowieso al moeilijk om elke avond gezond te eten aangezien ik niet zelf kook (zo zijn het vanavond frietjes, en oh wee als ik niet mee eet, dus eet ik een frietje of zeven om niet té veel vet binnen te krijgen). Ik kijk alvast een beetje minder uit naar de volgende levels; ik was net zo blij dat het al beter ging(maar het viel een beetje te verwachten natuurlijk).
Goed om weten dat de spierpijn weg is door de opwarming van de spieren; misschien moeten we met z'n allen een paar minuutjes ter plaatse wandelen vooraleer we de trap af gaan![]()
Overigens at ik denk ik wel al gezond, maar waar ik soms eens kcal durfde op te sparen om 's avonds iets te kunnen snoepen doe ik dat nu niet meer. Ik probeer 3x per dag fruit te eten, en in plaats van 's middags kaas eet ik nu vaker vegetarisch beleg. Ook neem ik er 's middags altijd iets van rauwkost bij; dat scheelt niets in kcal maar maakt de lunch denk ik toch ietsje gezonder. Ik eet 1x per dag noten en af en toe een eitje. En ik let er op dat ik waar mogelijk 's avonds een vleesvervanger eet (waar ik dat anders wel eens durfde overslaan).
Normaal gezien rijd ik 1x/week tijdens school, maar nu begin ik pas weer met rijden op 21 januari. Verder deed ik hiervoor cardio tijdens examens, maar aangezien ik niet zo heel veel tijd (en moed) heb en gewoon elke dag 'iets' van sport wil doen, doe ik alleen deze work-out. Verder ploeter ik elke dag wel een uur door de modder met balen hooi, maar buiten dat zit ik de ganse dag aan mijn bureau.
Bhriseis schreef:@Bonjoy: helaas; alles wat enigszins met diëten te maken heeft wordt hier beschouwd als des duivels
phormicola schreef:Ik vind de butt kicks en punches echt en lachertje, ben al aan het bedenken hoe ik die intensiever kan maken, want m'n hartslag gaat daar echt naar beneden. Voor mij is de cardio een rustmoment geworden en volgens mij is dat niet de bedoeling
Hier een waanzinnig 30DS topic: http://www.myfitnesspal.com/topics/show ... red-thread
Anne. schreef:Die punches zijn ook niet veel soeps, maar als je je buikspieren goed aanspant en je torso met de punches meedraait, kun je er iig nog iets uithalen..En lekker diep gaan staan..