Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RoosG schreef:Ik zag wel dat je voor sommige modules een "wachttijd" hebt. Dus dat het dan 6 maanden duurt voor dat de module echt aan gaat. Wat ik ervan begreep tenminste..
Ik denk dat ik voor anderzorg ga, lees overal gemengde verhalen over, maar het aanvullend pakket Jong staat mij wel aan... Vanavond even overleggen met een kenner en dan gelijk afsluiten.
Davinia_ schreef:RoosG schreef:Ik zag wel dat je voor sommige modules een "wachttijd" hebt. Dus dat het dan 6 maanden duurt voor dat de module echt aan gaat. Wat ik ervan begreep tenminste..
Ik denk dat ik voor anderzorg ga, lees overal gemengde verhalen over, maar het aanvullend pakket Jong staat mij wel aan... Vanavond even overleggen met een kenner en dan gelijk afsluiten.
Ja, dat klopt! Dit is niet met iedere module zo.
Wat mij zo aanspreekt is dat ik maar 1 keer per jaar, in januari, naar de tandarts gaat. Kan ik hem mooi in februari uit zetten
) en heb ik hem in maart weer aangezet, maar moest toen wel 6 maanden wachten tot ik er weer gebruik van kon maken 
dan is het idd handig, voor mij is fbto niet handig meer, vergoedingen in de aanvullende pakketten voor fysio en meds eigen bijdrage buiten gvs zijn zo minimaal dat ik wel een pakket betaal, maar alsnog bijna alles zelf moet ophoesten, ben er wel 4 jaar bij verzekerd geweest en verder eigenlijk ook nooit klachten gehad