met condooms ook véééél minder last van en niet meer nodig om telkens te gaan plassen Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
met condooms ook véééél minder last van en niet meer nodig om telkens te gaan plassen

)
en een wc rol vind ik dan weer zo onromantisch. 
die legde zelf netjes een propere weer in de plaats als we hem in bed hadden laten liggen
_Yasmine_ schreef:Moet er niet aan denken, met een handdoek alles tegenhouden, vervolgens bij mijn ma in de was gooien, bah bah bah.
Hier staat een trouwe wc rol naast het bed voor het ergste, ga toch echt mijn bed niet uitspringen hoor
Piellepookie eruit, doekje erbij... En wat lekt, lekt mooi op de handdoek toch? 
Zinn schreef:moeder van mijn vriend had liever elke dag een vuile handdoek dan elke dag vuile lakensdie legde zelf netjes een propere weer in de plaats als we hem in bed hadden laten liggen
)
Dus ik moet zoizo daarna na de wc toe
ik doe ook op mijn zei liggen
Amaris schreef:gastendoekjes mensen, gastendoekjes!!
Van die ieniemienie handdoekjes van 50 cent bij de zeeman ofzo.
Die heb ik altijd in mijn bed liggen (lekker handig ook, pas precies mijn telefoon op dat stapeltje die daar dan fijn wekker kan zijn)
Met een tissue of zakdoekje redt ik het niet hoor...en een wc rol vind ik dan weer zo onromantisch.
Bzoem schreef:Maar als die handdoek al onder je kont ligt, weet je iig zeker dat het daarop komt.
Met wc papier moet je dan weer gaan timen...
*prop pakken* oké schat, ik tel tot 3 en dan...