Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Volgens mij zetten ze made in als je ernstige necrose hebt, echt zwart dood rottend vlees zeg maar.
Dat is bij mij niet het geval, bij zie je licht aan de rand geel weefsel en dat moet er uit.
Ze weten het in het ziekenhuis niet maar ik probeer het nu zelf te doen want ik voel zelf mijn pijngrens.
Ik doe het met een mee-eter uitdrukker, een klein stalen rondje die ik steriel maak door deze te koken.
XLeandrosX schreef:Psychische klachten zijn voor een buitenstaander heel moeilijk te begrijpen. Je kunt nu eenmaal niet voelen wat een ander voelt. Pijn kun je je voorstellen, maar een dergelijke gemoedstoestand is niet makkelijk voor te stellen.
Vaak geeft het mensen een ongemakkelijk gevoel, weten ze niet goed hoe ze er mee om moeten gaan. Tja en vaak gaan ze er dan maar banketstaaf mee om, dat is vaak de makkelijkste weg. Want je zult je er maar eens in moeten verdiepen en het zal maar eens besmettelijk zijn......Heel lastig dat je geen begripvolle collega's op je werk hebt.
Ik vind het wel knap van je dat je gewoon doorzet en je eigen weg gaat. Zet m op, ik hoop dat het nu ook echt goed gaat komen met de wond.
BaileyMix schreef:Oei, dat is denk ik gewoon flink ontstoken! Even langs HA om een antibioticakuurtje?