Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Goeiemorgen!
Weet iemand hier een alternatief voor RunKeeper? Ik word er niet goed van, die app pakt sommige straten niet, dus dan weet 'ie ook niet hoe snel ik ga en is mijn afgelegde afstand aan het eind van de rit niet goed en de gemiddelde snelheid ook niet.
MISTRAL94 schreef:Ik niet, daar ben ik de komende jaren nog niet aan toe geloof ik![]()
Al heb ik vandaag redelijk pijnvrij gelopen, ik vind die compressiekousen dus wel ideaal dus wie weet gaat het opbouwen ook wat makkelijker nu.
Piecon goed bezig dus, ben je ook al gewicht kwijt nu je aan het hardlopen bent? Dat fitter voelen is bijzonder he? Hoef je helemaal niet zoveel voor te lopen om dat al voor elkaar te krijgen.
Konstantine schreef:Saskia: mijn zus en ik hebben met RunKeeper en Nike+ ook altijd heel verschillende resultaten op precies hetzelfde rondje, maar dat ligt bij ons wellicht meer aan de wat minder goede GPS-ontvangst van mijn telefoon.
Ik zag dat Runtastic al werd genoemd, verder heb je ook nog Endomondo. Als je een iPhone hebt zijn er vast en zeker nog veel meer, maar ik heb 'maar' Android.
Petje af hoor Welshfan, 8 km in een uur vind ik vrij netjes eigenlijk, wij doen momenteel ongeveer 6:30 over een kilometer, dus dat is helemaal niet zoveel sneller (9.25 km/uur). Dit tempo is wel makkelijk vol te houden en daar gaat het eigenlijk veel meer om, vandaag en eergisteren ging het echt heerlijk.
Heel veel succes, piecon! Het komt vast goed, aan je motivatie kan het volgens mij niet liggen!
Over afvallen: ik ben wel slanker geworden door het hardlopen, maar niet lichter.