Maar dat heb ik me zelf ook nog niet aangeleerd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) mijn naam te laten veranderen in het GBA.
Gelukkig heb ik het mezelf aangeleerd, alleen sommige periodes komt het gewoon weer terug helaas. 
ik weet sinds januari dat ik ADHD heb en gebruik sinds februari concerta. Heb ook bij psyQ gelopen maar ben hier absoluut niet tevreden over. Dingen werden verdraaid waardoor zij zeiden dat ik iets niet volgens afspraak heb gedaan en als dat 2x gebeurt wordt je uit het systeem geknikkert. Zo was er bijvoorbeeld eens een voorval dat ik een afspraak moest afzeggen en de telefoniste zei dat de psychiater mij zou bellen. Vervolgens zeggen ze nee hoor dat is niet waar als je niet binnen zoveel dagen belt annuleren we je behandeling. Huhhh en ik had het nog wel opgeschreven dat ze mij zou bellen ?!

maarja angelique.... Er is een wachtlijst,
Nouks schreef:LBLGypsyCobs schreef:Voor degenen die van Ritalin naar bijvoorbeeld Concerta zijn overgestapt, heb je dan ook dat bijna euforische gevoel als het gaat werken?
Ik denk er over om over te stappen, omdat ik steeds meer tegen de grillige werking van de Ritalin op loop.
Ritalin en Concerta hebben dezelfde werkzame stoffen, het enige verschil is dat Concerta een "hulsje" heeft wat zorgt voor een langzame afgifte. Als je last hebt van stemmingswisselingen of depressieve gevoelens met Ritalin, zal dat neem ik aan met Concerta niet anders zijn...
Achja... lomp...