Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Henrieke_

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 15:16

Alles gelezen, wat een verschrikkelijke situatie.
Ontzettend veel sterkte morgen!
Dikke knuffel!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 15:17

TS: is het eigenlijk mogelijk dat je zus ook misbruikt word of is geweest in het verleden?

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 15:27

Dat is wel een goed idee om te vragen ja. Misschien vind je ooit de kracht om toch aangifte te doen. Zou je dit toch al ergens hebben liggen.

Denk aan je! En zal dat morgen ook zeker doen. Sterkte meid.

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 15:42

heb alles even doorgelezen.
Pff wat een rot situatie.
ik kan niet veel voor je doen, maar je wel heel veel sterkte wensen met alles!!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 15:43

TS, veel sterkte morgen! :(:)
Fijn dat je je vriendin bij je hebt om je te steunen.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:07

Wauw wat een super heftig verhaal! Ik wens je echt heel veel sterkte toe Y;(

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:52

Laat deze hufter er alsjeblieft niet mee wegkomen, dit kan echt niet zo langer.... Ik heb veel respect voor je maar zolang hij rondloopt kun jij wel eens niet het enige slachtoffer zijn..... Je weet wat je doormaakt, misschien zijn er anderen. Jij kan dit stoppen, jij hebt die macht.......

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:20

Mer1980 schreef:
Laat deze hufter er alsjeblieft niet mee wegkomen, dit kan echt niet zo langer.... Ik heb veel respect voor je maar zolang hij rondloopt kun jij wel eens niet het enige slachtoffer zijn..... Je weet wat je doormaakt, misschien zijn er anderen. Jij kan dit stoppen, jij hebt die macht.......

Wat jij zegt, is heel goed mogelijk. Het is mogelijk dat de dader nog andere slachtoffers maakt/heeft gemaakt/zal maken, maar het is niet aan ons om TS daarmee lastig te vallen en haar zo ook met schuldgevoelens op te zadelen. TS heeft momenteel wel genoeg aan haar hoofd, dus alles op zijn tijd.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:29

TS :(:) ! Ontzettend veel sterkte in deze gigantische klote tijd :(:) :* :* :*

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:41

Ik heb het meeste gelezen, Meid,ik heb bewondering voor je. Ik wens je sterkte kracht en een flinke dosis engeltjes toe om dit te ondergaan en verwerken.
:(:)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:41

Biebabeloeba schreef:
Mer1980 schreef:

Wat jij zegt, is heel goed mogelijk. Het is mogelijk dat de dader nog andere slachtoffers maakt/heeft gemaakt/zal maken, maar het is niet aan ons om TS daarmee lastig te vallen en haar zo ook met schuldgevoelens op te zadelen. TS heeft momenteel wel genoeg aan haar hoofd, dus alles op zijn tijd.

Beetje raar om meteen te zeggen dat ik haar 'lastig val'. Maargoed ieder zijn mening normen en waarden.

Ik hoop dat TS ziet hoeveel mensen achter haar staan en haar willen helpen en desnoods in huis willen nemen en dat deze mensen ook haar de kracht hopen te geven door te zetten en een einde aan deze ellende te maken.... TS je kan het!!!! heel veel sterkte in deze vreselijk moeilijke tijd......

ellend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:57

Lieve, dappere, sterke TS, ik vermoed dat je vlak bij mij woont. Mocht je willen praten, of schuilen, of wat dan ook, mijn deur staat voor je open. Ik woon in Nederland (grensplaatsje) vlakbij Antwerpen......
Heel veel sterkte de komende tijd...

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:16

TS meisje heelheel veel sterkte morgen zal aan je denken en zal je vragen morgen per pb beantwoorden. Dikke knuffel

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:17

Ts ik wil je graag heel veel sterkte en kracht toe wensen voor morgen en de komende tijd

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:24

Ook ik volg je topic al een tijdje. Vind het afschuwelijk wat jij nu mee moet maken.. Ik hoop echt dat je uit deze situatie weg kunt komen en dat je dit toch allemaal, met hulp, kunt verwerken. Want wat een hel zeg :(

Heel heel heel veel sterkte morgen! En de komende tijd!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:26

Beste TS, heb al contact met je gehad via PB, maar wil je nogmaals veel sterkte wensen de komende tijd.
Ook heel veel sterkte gewenst voor morgen!

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:45

Heel veel sterkte, wat een onwijs moeilijke situatie!

De artsen kunnen het bloed uit de navelstreng laten controleren op DNA, hiermee kan vast worden gesteld of het van familie is en daarme heb je bewijs voor later.
Misschien is het voor jezelf ook fijn om het bloed te laten onderzoeken, hiermee kunnen evt aangeboren afwijkingen (chromosoom defecten etc) ook aangetoond worden. Misschien voor nu niet iets waar je iets mee kan, maar misschien heb je later wel de vraag of het kindje gezond was ja of nee en dan kan je het tenminste opzoeken en afsluiten.

Verder is het misschien een idee om aan de artsen te vragen om een foto te maken van het kindje of bijvoorbeeld een foto van de voetjes oid, wellicht dat je daar later behoefte aan krijgt. Zo niet, is dat ook prima natuurlijk, maar dan heb je er iig toegang tot!

Nogmaals heel veel sterkte

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:05

Meisje ik wens je heel veel sterkte voor morgen, zal aan je denken!
Dikke knuffel!

santiemica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:14

Ik wilde je nog even heel erg veel sterkte wensen voor morgen, en wil nog even zeggen, dat ik super veel respect voor je heb, door alles wat jij nu doormaakt, en nog zo sterk bent...

:(:)

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:16

Veel sterkte morgen!

anjore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:46

Aan TS

Ik heb al jouw posten gelezen, en een groot aantal van de reacties hier...
Want een ontzettend nare toestand waar je je in bevind! Ik begrijp uit je verhaal dat je op dit moment niets aan de situatie kunt veranderen. Maar probeer dit zodra het kan, en zoek hulp! Die moet er zijn! Ongewenst is ongewenst, en als t jou niet lukt om de dader te stoppen zoek dan naar hulp! Neem m niet in bescherming maar zorg voor jezelf!

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen morgen en de tijd die daarna komt. Het lijkt me vreselijk wat je door moet maken.
Natuurlijk kan niemand dit voor je beslissen, en is een abortus niet iets wat je zomaar doet, maar in jouw situatie is het goed dat de keuze er is. Een kind opvoeden is sowieso niet makkelijk, en in jouw situatie zou het nog vele male zwaarder zijn. Persoonlijk denk ik dat je de goede keuze maakt. Geen makkelijke oplossing, maar die is er in dit geval ook niet.

En het idee om wel iets vast te leggen zodat je later 'bewijs' hebt, vind ik heel verstandig. Al wil je het zelf dalijk misschien zo snel mogelijk vergeten, nu weet blijkbaar niemand wat er speelt en je weet niet in wat voor situatie je later nog terecht komt en misschien heb je het dan nodig.
En dan nog iets.... vertel de verwekker van je abortus... ik weet niet wat voor iemand het is maar mogelijk schudt het hem wakker. Of schept t afstand.

Nogmaals , heel veel sterkte, morgen en met alles wat daarna komt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:47

Heel erg veel sterkte morgen lieverd, ik denk aan je..

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:23

Heel veel sterkte morgen!

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:27

Ook van hier heel veel sterkte gewenst voor morgen!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:48

Ook vanaf hier superveel sterkte gewenst.. *aai*