Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sundral schreef:Robijn ik zou naar een revalidatiecentrum gaan, kan je zo heen ( hier tenminste wel ) geen doorverwijzing nodig ze gaan alleen info opvragen bij het ziekenhuis en je arts. Als je een aanvullende ziektekosten verzekering hebt wordt het vergoedt, wat ik betaal weet ik zo niet. Heb nog geen factuur gekregen. Zou het echt doen! Ik zit hooguit met drie mensen in het bad die voor zichzelf een beetje in het water dobberen en ik heb mijn eigen stuk, omdat ik nog niet in het diepe kan.
Trudel het is aanstaande vrijdag al weer 8 weken geleden! Bed verschonen was inderdaad erg zwaar, maar morfine doet wonderen haha.
Dat is goed nieuws! En nog veel fijner dat je langzaamaan weer wat kan doen. Blijf naar je eigen lichaam luisteren, zoek je grenzen op, maar ga er niet te vaak overheen. Want dat vertraagt het herstel alleen maar. (goh, lijkt wel alsof ik mn moeder hoor praten door wat ik nu typ... klinkt wel erg bezorgd. Nou ja, je snapt vast wel wat ik bedoel)
Ik ben ook veel series aan het volgen en heel veel dvd's aan het kijken. Eerste weken sliep ik inderdaad ook veel en zo ging de tijd ook snel. Nu ben ik overdag best fit (smiddags meestal nog wel paar uurtjes op bed). Maar doordat ik me fitter voel heb ik ook veel meer zin om dingen te ondernemen. Ik kan wel lopen met mijn gipskorset, maar geen lange stukken. Ik heb ook steeds hitte aanvallen als ik bijv. een klein wandelingetje maak, want de warmte kan niet weg, das echt vervelend! In verband met mij korset en operatie kan ik nog niet zwemmen, maar misschien over een tijdje in mijn revalidatie is dat wel een goede tip, tnx! Ik hoop ook echt dat het de 22e er goed uit ziet!! Nog even twee weekjes afwachten... ik ben in het radboud ziekenhuis in Nijmegen geopereerd, dus daar ook controle over 2 weken.