Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik kan niet langer dan 15 a 20 minuten fitnessen. Dan moet ik echt even op adem komen en afkoelen, want ik raak snel oververhit door het snelle ademen. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb het echt heel snel te warm.
Sinds dit jaar ook snel last van 'dode vingers'. Heel vervelend! Ik vraag me af of dat verband kan houden met benauwdheid?
Cayenne schreef:Ja, herkenbaar! Ik heb een hele goede conditie, maar ik ben gewoon zo snel oververhit en buiten adem dat ik tussendoor steeds een minuutje moet bijkomen. Tien minuten achter elkaar flink op de crosstrainer is echt de max! Daarna moet ik even een minuutje adem happen en dan krijg ik de laatste vijf minuten ook voor elkaar, maar achter elkaar door gaat echt niet! Ik heb dan ook heel veel last van slijm dat los komt.
Cayenne schreef:Ik heb geleerd me aan te passen, maar lastig is het wel. Zeker wanneer je bijvoorbeeld op de fiets zit met tegenwind. Dan krijg ik het benauwd en bloedheet, maar ja, je jas open gooien doe je dan ook niet.
Of nou ja, dat heb ik dus in het verleden wel gedaan en kreeg gelijk een longontsteking erbijook niet handig dus.
Cayenne schreef:Ja, herkenbaar! Ik heb een hele goede conditie, maar ik ben gewoon zo snel oververhit en buiten adem dat ik tussendoor steeds een minuutje moet bijkomen. Tien minuten achter elkaar flink op de crosstrainer is echt de max! Daarna moet ik even een minuutje adem happen en dan krijg ik de laatste vijf minuten ook voor elkaar, maar achter elkaar door gaat echt niet! Ik heb dan ook heel veel last van slijm dat los komt.