@karin: als dan zo ineens de zon schijnt kun je het idd ineens zwaar hebben, herkenbaar
Dank jullie wel Maar het mooie is, over een tijdje kunnen jullie dit ook gewoon Ben zelf immers ook pas een half jaar bezig.... steeds een stukkie erbij, komt goed!
Welkom Julia en Aloli! Waarom moet je nog een maandje wachten als ik vragen mag?
Julia; wil toch wel even opmerken dat je ook EPO medisch kan krijgen. Heb het zelf ooit toegediend bij een patiënt Als je witte bloedcellen te hoog zijn is er een teken van infectie. Verder moeten de rode bloedcellen ook nog in orde zijn natuurlijk.
Kasmir
Geplaatst: 29-07-12 22:59
Weer een heleboel positieve berichten, keep on going! Wendy: mooie prestatie, mag je trots op zijn! KarinvdM: goed bezig, lekker he na zo'n daagje zitten. Goed dat je hem toch uit hebt kunnen lopen, volgende keer met wat koeler weer gaat het weer beter
Ik baal flink, heb vandaag zonder erover na te denken touwtje gesprongen met wat kids.. Voelde erna al dat het foute boel was en nu zijn mijn schenen weer flink gevoelig, momenteel straalt het uit van mijn enkels tot net even onder mijn knieën en zijn ze warm echt balen Ik zal maar wat koelen, woensdag naar de fysio voor 't eerst in 3 weken hij zal wel niet zo tevreden zijn
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 29-07-12 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt
He, wat rottig Kasmir! Hopelijk gaat het snel weer over!!
Kasmir
Geplaatst: 29-07-12 23:04
Ik loop er al ongeveer een jaar mee dus denk niet dat het snel over gaat x). Maar ik ben nu gewoon stom geweest en dan baal ik van mezelf. Voor mij het grootste probleem met die shinsplints is dat ik 't pas voel als ik te ver ben gegaan.
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 29-07-12 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha ach vind het in ieder geval leuk alle positieve berichten te horen van de mensen die wel gewoon lekker kunnen hardlopen .
Pam87
Geplaatst: 29-07-12 23:37
Vanmidag eindelijk wat beter weer voor te hardlopen mocht ook wel na een week vol vreetaanvallen
Arzil
Geplaatst: 30-07-12 07:28
Weer nieuwe hardlopers bij het topic, leuk en welkom!
Zie dat er alweer wat afstandjes zijn afgelegd van het weekend! Netjes hoor Wendy, 13 km met 10,2 km/u!! En KarinvdM, die 7 km doe ik je ook nog niet na!
Ik heb vrijdagavond ook weer mijn rondje gelopen. Met mijn nieuwe ipod en daarvan 7x 1 min hardlopen afgewisseld met 7x 1,5 min joggen. Gewoon al niet meer wandelen tussendoor en dat ging goed!! Was echt superblij! Beetje jammer dat er geen GPS op de ipod zit, dus ik kan niet zien welke afstand en snelheid ik heb gelopen.
Iemand ervaring met het toevoegen van GPS aan je ipod? Dit schijnt te kunnen namelijk.
Ik heb op mijn Ipod de Nike+ kit. Kan dan wel afstand meten en snelheid, maar de route niet. Is namelijk geen GPS. Maar heb ook Runkeeper op mijn telefoon. Die gebruik ik dan voor de route. En mijn Ipod heb ik in mijn hand en kijk daar op voor de snelheid en afstand.
@stacey: fijn he, niet meer wandelen? Met een ipod heb ik geen ervaring, ik neem namelijk mijn telefoon mee en daar heb ik een app op, runtastic, die werkt via de GPS van mijn telefoon.
@kasmir: jeetje, al een jaar lang last van shin splints? Pfff, ik kan me dan voorstellen dat de moed je af en toen in de schoenen zakt (figuurlijk).
@deedee: dat maakt veel verschil he, die temperatuur?
Ik heb zaterdag gelopen, kreeg amper lucht, en het lopen ging dan ook niet fijn... Weet niet of de luchtvochtigheid hoger was, maar het viel me niet mee.. Benauwd! Sinds gister ook weer gevoelige schenen (bij het optrekken van m'n voet zeg maar), dus weer even rustig aan doen. Ik heb zaterdagavond ook wel heel veel gedanst op feestavond bij CH De Wolden haha... Zou dat meewerken op m'n schenen? En zou dat ook kunnen vallen onder cardio?
Julia
Geplaatst: 30-07-12 10:26
Phylos schreef:
Julia ik zie dat je in Almelo woont?! Dan woon je vlakbij. Wij in Nijverdal en die mevrouw waar mijn zusje is geweest woont in Wierden
Echt? Wat toevallig! Wil je mij de naam door pb'en?
Fantabulouss
Geplaatst: 30-07-12 10:39
Iets voor iemand hier ?
missfitness
Geplaatst: 30-07-12 10:41
Whhahaha.... Ik loop even op de step een blokje om hoor!
oef, ik steunde net even wat raar en ik voelde wat drukking op mijn scheenbeen. Ik hoef morgen pas weer, maar toch maar even wat rustig aan vandaag. Als ik het morgen nog voel maar even kijken wat ik doe. Heb al vaker moeten opgeven vanwege pijnlijke schenen... Nu niet weer! *zucht*
Hoe gaat het met de mensen die de buikspieroefingen van MissFitness doen?
MissFitness, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die oefeningen.
Mijn spierpijn valt gelukkig mee. Beetje in mijn billen, bovenbenen en borst. Vanavond word ik gemasseerd, dus even geen sport. Morgen weer lopen denk ik, of even naar de sportschool.
Die step, helemaal geweldig!!! Ik zie mezelf al gaan.
Aan de buikspieroefeningen van missfitness moet ik nog beginnen. Wil daar ook graag een matje voor aanschaffen.
spokie, heb jij dan ook de speciale nike schoenen? Want ik heb net nieuwe schoenen en vind het een beetje zonde om dan alsnog andere schoenen te halen.
Balen van de mensen met scheenproblemen zeg! Ik heb ook het idee dat ik een beetje moet oppassen voor blessures. Heb af en toe ook wel last van mijn schenen en van het weekend heb ik 2x heeel lichtjes mijn schenen ergens tegenaan getikt en ik ging zowat door de grond van de pijn.