Nee maar internet en alles doet het niet en me mobiel is bijna leeg, geen stroom dus geen volle accu morgen. Balen! Maar bij ons thuis in wapse, ligt in Drenthe, vlakbij de grens Friesland en Overijssel zeg maar.
Haha was toch in slaap gevallen.. Wij wonen daar niet zo ver vanaf maar hier dus helemaal niets. Rare buien tegenwoordig. Hoop dat t snel opgelost is en je weer je tel kunt opladen! Mijn dochters noemen hun telefoon hun Leven. Owee als die t niet doet..
Bastin
Geplaatst: 07-08-12 10:28
Hii,
Haha bizar want ik heb er de laatste week ook meer last van dan normaal! Word nooit wakker eigenlijk maar nu al een paar keer rond 04.00 uur wakker geworden. Zal vast komen door het feit dat mijn ouders op vakantie zijn en ik meer op mijn hoede ben voor inbrekers (schijterd )
Laten we met zn allen een cursus zen gaan volgen..
ik ben ook weer wakker, maar ik moet ook wakker blijven ivm werk! Zal kijken of ik hier af en toe binnen kan vallen voor de anderen onder ons die wakker zijn.... Overdag gelukkig heerlijk kunnen slapen, ondanks dat ze de heggen aan het snoeien waren bij de parkeerplaats. kon niet meer slapen toen de buren begonnen met timmeren en zagen op het balkon....maar gelukkig had ik toen al 7u slaap achter de rug...
*haalt dikke pluk watten en stop die in haar oren*
dankje veulen84!
GeneralFlynn
Geplaatst: 08-08-12 23:35
Ik ga denk ik een sigaretje roken, hopelijk kan ik daarna slapen. Ik wil gewoon eens één nachtje lekker doorslapen, zonder onderbrekingen en pijn. Bah...
Nou,hier kan er weer een niet in slaap komen omdat er nu een spin in mijn kamer rond zwerft en ik em niet gevangen kreeg. Brrr wat vind ik die beesten dood eng (en wat doen ze eigenlijk??niks). Nu maar hopen dat ik toch in slaap val want ik doorzoek nu om de zoveel minuten mn kamer met mijn mobiel.
Dreamy
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-12 00:14
Ik heb er inmiddels geen last meer van, maar ik hoop dat iedereen die wél nog slaap-problemen hebben toch snel weer in slaap kunnen komen