Ik baal wel enorm, zie ook wel erg op tegen dat onderzoek, maar gelukkig zijn we wel op de juiste plek nu. Zit ook aangesloten op zo'n telemetriekastje...had daarstraks op de eerste hart hulp allemaal last van een bradycardie van tussen 45-50.
dovish
Geplaatst: 09-04-13 21:18
oh, da's ook een hele trage... Jeetje, ik vind het al raar dat mijn hart maar 70 slagen per minuut maakt!
Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, dat zou ik ook doen.. Ik weet wel dat mijn moeder een paar keer een gecatheteriseerd is en dat die er na de eerste keer niet meer tegen op zag. Het viel haar erg mee. Misschien stelt dat je wat gerust..
(Oja, niet met je telemetrie-kastje op de hometrainer stappen daar, dan komen ze er ineens heel hard aan! )
nou heel veel succes morgen! Ik ben benieuwd hoe je het vind.. heel raar dat katheteriseren. Neem tv want die 4 uur stilliggen is lang! Hopenlijk vinden ze wat, dan weet je wat het is enzo. Sterkte enzo.. oja weltruste! (ik deed mijn koptelefoon op met een zacht muziekje, zo hoorde ik niet alles van mijn kamergenootjes
Sterkte marlies bradycardie komt niet van je bisoprolol? Ik zit in rust op een hartslag van 48 en voel mij daar goed bij. Tenminste niet zo'n gejaagd gevoel.
Pipo bij jou alles rustig?
Dovish hoe was het bij je revalidatiegenootje?
Ik had les vanavond, is mijn paard kreupel gaat lekker. Mijn vriendje er niet meer, mijn meisje kreupel. Echt zo'n pet week.
jeete wat rot Mistral, niks ernstig hoop ik.48? jee wat laag, ik zit rond de 65 Marlies.. een beetje geslapen? succes strakjes. Hier gaat ie wel, strakjes onderweg naar groningen voor de 1e controle.. ben benieuwd!.
Nancy heb ik ook hoor. Zit ook niet zo laag als de rest hier. En als ik sport al helemaal niet, komt ook omdat ik geen conditie heb haha
dovish
Geplaatst: 10-04-13 11:39
Bij mijn revalidatiegenootje was het gister toch nog erg gezellig. Zij is zwanger, per ongeluk en geheel tegen het advies van de cardioloog in. Een hoog-risico-zwangerschap dus. Spannend, maar het gaat wel goed tot nu toe. Mooi om te zien!
Marlies, gelukkig geen snurkende kamergenoten Dat is ook wat waard! Ik lag de laatste keer op de beste kamer van de cardio-afdeling, mooi aan het raam, veel vensterbank (ik sleep altijd mijn hele hebben en houden mee ) en uitzicht op de Martinitoren. Ook had ik in de spits mooi uitzicht op alle verkeer. Tsja, je moet je ergens mee vermaken he? Succes nog even met wachten!
Ja, dat is wat he Pipo? Ik ben wel blij dat wij nu in de stad Groningen wonen, wat dat betreft is het gewoon praktisch. Als het goed is kunnen we tegen mei 2014 de stad uit, lijkt me ook wel weer fijn!
Nancy, ik zat ook altijd tussen 80 en 100 in rust. Nu de eerste 12 uur na de bisoprolol rond 70, tegen de tijd dat ik weer moet slikken ook rond 80
En ehh... Ils, ik krijg morgen mijn crosstrainer thuis, ik huur er één om te zien of ik mijn conditie er iets mee op kan schroeven. Als ik naar de sportschool moet ben ik al moe voor ik de deur uit ben, haha! zo kan ik rustig beginnen met drie keer vijf minuten ofzo (Hoop ik)
Ils_K, haha ja met sporten heb ik dat ook. Maar ik probeer rond de 130 te blijven als ik train.
Dovish, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen!!
Ils_K
Geplaatst: 10-04-13 11:43
Dovisch haha hoop idd voor je dat het helpt, en dat je genoeg motivatie hebt haha. Sportschool vind ik ook helemaal niks. Ik wil straks weer meer gaan fietsen.
Hmmm uurtje geleden kwam de cardioloog zijn rondje maken. Met de telemetriekastje waren wel wat overslagen ed te zien...hij kwam met de mededeling dat ik nog maar een paar dagen met dat kastje moest rondlopen was toch echt in de veronderstellign dat ik vandaag of morgen naar huis mocht.
Geen idee, daarom koop ik m ook niet, zal je zien dat hij over een maand weer op marktplaats moet.. :-P
Mijn man is vaak drie avonden in de week weg, kindje is net een, dan is het best lastig om tijd te vinden om naar de sportschool te gaan. Toen mijn man thuis was ging ik vaak 's avonds nogeenn blokje om, nu lukt dat nietEen als het straks iets warmer is, dan stappen we weer op de fiets. Heb een elektrische bakfiets, doet niet veel voor de conditie (maar heb m dan ook omdat gewoon fietsen niet meer lukte) maar dat is in ieder geval beweging en frisse lucht!
Marlies, dan mag je dus nog een paar dagen blijven? Hangt natuurlijk ook af van wat de uitslag van de catheterisatie is..
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-13 16:22
Pipo ben je naar het UMCG geweest? En hoe nu verder?
Mijn hartslag wordt idd onderdrukt door de bisoprolol in rust is dit voor mij normaal. Maar zodra ik rond de 43 zit voel ik mij niet zo lekker meer. Bij inspanning schiet ik overigens wel door tot 155. Ik heb volgens de cardioloog wel een goede conditie en toch piekt die hartslag zo.
Zat ik straks een heel verhaal te type druk ik op verzenden alles weg
Dovish lijkt mij ideaal een crosstrainer thuis! En wat spannend maar vooral ook eng zo'n zwangerschap.
Ilse hoe gaat het met jou?
Marlies al nieuws buiten dat je blijven moet? Beter nu alles uitzoeken dan dat je binnen no time weer opgenomen moet worden.
Mag ik me hier ook melden? Ik heb momenteel zo een holter meter en volgende week moet ik fietsen en een echo laten maken. Ik vind het allemaal maar niks.. Het is bij mij om te kijken naar een hartritmestornis en heb ook een erg lage bloeddruk waardoor ik me telkens erg moe voel.
marlies85
Geplaatst: 10-04-13 17:07
De pijnklachten komen niet van het hart de aders zagen er prachtig uit....maar wat het dan wel is???
Ik heb zo'n angioseal gekregen dus na een uur bedrust gaan mobiliseren...en dat gaat nog niet zo lekker, veel pijn en licht in het hoofd, beetje oliebol nog. Ligt even aan het mobiliseren of ik vandaag of morgen naar huis mag.