Heb je topic nu pas ontdekt; spannend hoor! Het kan heel goed zijn, dat als je nu een beetje tot rust komt, de bevalling alsnog vanzelf begint . Rust dus lekker uit, ga af-en-toe een stukje lopen en laat je verder lekker door iedereen verwennen en betuttelen . Voor "straks" wens ik je een mooie bevalling toe!
Goh meis, jij mag met recht zeggen dat je een lange bevalling hebt gehad! Probeer maar lekker je rust te pakken vandaaf! En heel veel succes vandaag/morgen!!!
Laura82
Geplaatst: 06-05-12 09:45
Ook ik heb nu je topic pas ontdekt, wel interessant (en grappig ) om je berichtjes en de reacties te lezen Heel veel succes, en ik hoop dat je vandaag een beetje uit kan rusten, dan kan je er morgen vol tegenaan!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Ah Ils.. Ik hoopte ook op beter nieuws! Balen zeg.. Nou goed nog even volhouden! Het zal niet meer lang duren! Rust maar goed uit vandaag en morgen ga je er met volle energie tegen aan!
Amy77
Geplaatst: 06-05-12 10:57
...ships..mensie toch..nog steeds niks..dat duurt en dat duurt..straks lig je in je kraamtijd alle gemiste uren bij te slapen ipv te genieten :p Nou, meer geluk voor vandaag dan
Heb je tv op je kamer? Niet dat je dat echt zal interesseren, maar wellicht wat afleiding als je daar maar ligt..