Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
debsoleino schreef:Ik sport 4x in de week. 2x kickboksen en 2x krachttraining. En ik train bijna elke dag mijn buik. Minder gaan eten wil ik zeker niet. Ik kom liever wat aan dan dat ik afval!
missfitness schreef:debsoleino schreef:Ik sport 4x in de week. 2x kickboksen en 2x krachttraining. En ik train bijna elke dag mijn buik. Minder gaan eten wil ik zeker niet. Ik kom liever wat aan dan dat ik afval!
Je moet zeker niet minder gaan eten, maar juist gezonde voeding en voldoende eiwitten!! De meeste mensen hebben wel buikspieren,maar het laagje vet verbergt deze spieren. Dit laagje vet krijg je mede weg door cardio. Doe je cardio?
SSDesign schreef:Ja genoeg gegeten, helaas is het alleen een bekend probleem bij mij. Hormonen. Al moet ik zeggen dat ik het niet vaak zo erg heb als nu.
Nancy, fijn dat je een draagbare ECG hebt gekregen en wat medicijnen voor het geval dat. Hopelijk kunnen ze snel ontdekken wat het is. Het is dan wel niet ernstig, maar wel ontzettend vervelend. Sterkte!
debsoleino schreef:Ik sport 4x in de week. 2x kickboksen en 2x krachttraining. En ik train bijna elke dag mijn buik. Minder gaan eten wil ik zeker niet. Ik kom liever wat aan dan dat ik afval!