Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind het nog steeds moeilijk om op de grens te blijven bij af en toe iets lekkers of helemaal vol eten met snoep en koek en chips. Moet zeggen dat het me nu wel aardig goed lukt! Hopen dat het zo blijft

En af en toe eens wat ei of komkommer erbij! 

Dus ja, ik ben daar wel een ochtend mee bezig. Eerst natuurlijk de weides voorzien van hooi en water, paarden in verschillende kuddes naar buiten en de shetters en de ezels (die fulltime buiten staan met schuilstal) voorzien van hooi. Ik ben geen úúúúren bezig met "maar" 11 boxen hoor
BMI is ook al dik 5 punten gezakt
_KellyAV schreef:Hallo meiden!
Ik ben hier niet zo vaak meer maar wilde graag even laten horen hoe t met me gaat. 'T afvallen gaat erg goed, afgelopen 2/3 weken heb ik wel een beetje een dipje gehad maar niet aangekomen en zelfs een kilo afgevallen. Ik ben nu 13,5 kilo kwijt en mijn vet percentage is van 43.8 naar 29.0 gegaan op dit moment, en we zijn er nog niet er moet minstens nog 11,5 kilo afBMI is ook al dik 5 punten gezakt

Hoelang heb je erover gedaan?
hier dezelfde vragen als dreamy!
Mootje schreef:Gatver dreamy. Wat doe je voor werk?
Kelly, dat is een hoop voor een jonge meid als jijhier dezelfde vragen als dreamy!
Gc, ik ben nogal van het fenomeen potstal... Anders liep ik leeg op extra strokosten![]()
Vanmiddag feestje met etentje... Hen kennende wordt dat wel een gezonde maaltijd
Ik zit hier een beetje aan de balie, doe vrij weinig (zaterdag, dus gelukkig iig geen klanten alleen medewerkers) maar ik moet wel mensen te woord staan en sleutels halen en afgeven/opbergen. Vind dat zo aso nu ik zo zit te hoesten (lees: tot ik serieus tegen het kokhalzen aanzit) en te doen, bovendien doen die lichten hier zo'n pijn aan m'n hoofd en ben ik zo ontzettend brak van het nauwelijks hebben geslapen..

Morgen dan maar weer een goede dag!