missfitness schreef:hmmm een portfoliomodel?
Ach joh, als de rest net zo goed in vorm is als je buik, dan zie je er toch harstikke goed uit! Why not?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DDDMakkink schreef:Oh jee gesprek over alcoholishe drankjes![]()
Ik rook niet en drink geen druppel
Ik heb een gezin
Een dochter van bijna 9
En zoontje van bija 4
Maar toch zit ik zeker 4 keer in de week in de sportschool
Ik wil wat dus moet ik er tijd voor maken
Overdag sport ik door stof te zuigen etc
Morgen weer aan de bak
Gisteren mij triceps gedaan en die doen auw
amyke schreef:Ga straks voor de eerste keer ook krachttraining doen. Hoop dat ze mij in de fitness willen begeleiden en dat ze de apparaten kunnen uitleggen. Anders heeft het natuurlijk ook geen zin als ik het verkeerd doe.
Wat zijn goede oefeningen voor de buik en de billen? Vooral mijn billen mogen heeeeeel wat strakker, mijn buik is plat maar niet strak, dus die wil ik ook strakker, ben in de breedte uitgezet en last van de rolletjes over de broek
Wat heeft het jullie gekost om een schema op te stellen? Of is dit gratis bij jullie fitness? Ben een student dus kan het niet veroorloven om heeel veel geld eraan uit te geven...
Hanneke84 schreef:Zover ik weet scheurt het spierweefsel en met rust en voeding herstelt de spiervezel zich door sterker en dikker te worden.
Spierpijn is dus imo wel goed maar je moet zelf voelen dat je geen blessures traint.
Daarom is een trainingsschema en of een trainer wel handig
Hanneke84 schreef:Silvia, dan zou ik een nieuw trainingsschema aanvragen en de dingen die je niet begrijpt of wilt weten vragen. Mocht je dank denken dat hij niet weet waar die over praat kun je dat controleren toch? Al vraag ik mij wel af of het de juiste trainer voor jou is als je je afvraagt of hij weet waar hij het over heeft