wat een afschuwelijke ontdekking zeg... ik wil je heel erg veel sterkte wensen hiermee... weet niet veel anders te zeggen,ben ook net 30 en het voelt altijd erg onwerkelijk als ik hoor dat mensen rond die leeftijd kanker hebben. (begrijp me niet verkeerd,niemand zou deze vreselijke ziekte mogen hebben!!!!)
succes vandaag,slaap lekker en vanavond heb je weer een hoop bij te lezen denk ik...
quartel
Geplaatst: 12-01-12 14:05
tegen de tijd dat je dit leest heb je alles lekker achter de rug voor vandaag Ik hoop dat het mee gevallen is voor je
en nu lekker bijkomen
enjoy86
Geplaatst: 12-01-12 14:17
Lieve TS.
Ook ik wil je een hart onder de riem steken! We duimen allemaal voor je! Super hoe jij ermee omgaat! Ik vind het hartverscheurend dat je (in deze moeilijke tijd) alleen woont. Hopelijk kunnen deze berichten, zodat je ziet dat iedereen aan je denkt en je alle goeds toewenst, je hoop en kracht geven! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! En je hoeft niet altijd sterk te zijn, je mag je best eens laten gaan hoor, doet je misschien ook wel eens goed!
Hoop dat het mee is gevallen vandaag en je een goede steun aan je tante hebt gehad.
Mocht eten echt niet lukken: vraag of je aan de sonde voeding mag. Je hebt echt voedingsstoffen nodig! Je lichaam moet sterkt zijn om dit gevecht aan te gaan. Desnoods drink je elke dag een shot multivitaminen en mineralen.
Jarig?!! Volgens mij had je wel een ander verjaardagscadeau willen hebben... Maar misschien hebben ze wel goed nieuws te melden op deze dag Ik duim voor je!!
Lieve ts. Hartelijke gefeliciteerd, en na deze enorme, verschrikkelijke berg, beproeving, op naar nog vele verjaardagen, daar duim ik voor. Veel sterkte en ik hoop dat hetgeen je nu al doorgemaakt hebt meevalt en dat de uitslag bemoedigend gaat worden.
Kaarsje brandt!!
horzlover
Hoop dat je de dag een beetje doorgekomen bent je zal wel bekaf zijn. Misschien dat je wat kan eten geprakt en wel je moet toch wat.
Succes ook na zo'n k.tdag
Horse_lover9
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-12 18:54
Lieve mensen, Alles goed gegaan. Ben duf, misselijk en moe dus moet nog steeds straks ofzo bijlezen vanaf gisteren avond.. T nasty ding is 4 cm en er zijn 2 klieren dik die waarsch ook aangetast of wat dan ook zijn. Verder waar ze bij konden niets gezien, maar woe moet blijken of er echt niets is uitgezaaid... Kom snel terug om te lezen. Nu weer naar de bank toe.. sorry.. x
Potverdikkie, t is niet gek dat je daar zo'n last van hebt zeg! Fijn dat je weer thuis bent en doe rustig aan
Vala
Geplaatst: 12-01-12 18:56
Ga lekker liggen en lees morgen maar eens bij ofzo, nu eerst even uitrusten hoor! Fijn dat alles goed gegaan is. En ook van mij nog gefeliciteerd met je verjaardag ondanks dat vandaag niet zo feestelijk is.
__Marije__
Geplaatst: 12-01-12 18:56
Sterkte TS! Momenteel voor mij ook zoveel onzekerheid, ik kreeg donderdag te horen dat ik kanker heb/had, want de primaire tumor hebben ze kunnen opereren(ben 22), maar voor nu lijkt het alsof er niets is uitgezaaid, maar ook dat moet later blijken of dat echt zo is.. Ik hoop voor je dat het bij jou ook hierbij blijft, heel veel sterkte!
quartel
Geplaatst: 12-01-12 18:57
gatver wat balen zeg.....dat het zo beroerd is gegaan allemaal.
doe rustig aan en maak je niet druk om bokt ok? Neem de rust die je nodig hebt!!!!!
sterkte daar
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 12-01-12 18:57
Je bent weer thuis, gelukkig. 4 cm klinkt niet groot maar zal het best wel zijn misschien. 2 klieren dik, hopelijk valt dat mee uiteindelijk. Nu lekker gaan slapen, laat je maar door je tante verwennen als ze er nog is. En duimen voor woensdag.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 12-01-12 18:58
Doe rustig aan en neem je rust. Wij lopen niet weg. Wij denken aan je en steunen je.