joyce2 schreef:Pff jeetje, dat jullie je zo druk maken om al die toeslagen! Ik betaal ook voor de huurtoeslag van een ander, of voor de zorgtoeslag en voor alle buitenlanders die lekker met een uitkering op hun luie reet zitten!
Maarrr.... Ik ben ook heel blij dat ik stufi kreeg en een OV kaart en dat ik straks recht heb op een uitkering, nu mijn werkgever op het punt staat om failliet te gaan. Ook zijn mijn vriend en ik heel dankbaar voor de centjes die wij van de belastingdienst terug krijgen nu we een huis hebben gekocht, want anders hadden wij nooit de mogelijkheid gehad om in zo'n heerlijk huisje te wonen!
Dus voor je gaat klagen over alle toeslagen die met kinderen te maken hebben, kijk dan eens naar je eigen kindertijd en naar alle andere toeslagen waar je ook voor betaald. Wees blij dat het in Nederland zo geregeld is. Erg jammer dat het begrip in dit topic soms ver te zoeken is.
Precies, als je daar niet mee kan leven dan woon in je Nederland ( een verzorgingsstaat ) helemaal verkeerd. Dan moet je fijn emigreren!
En gezinnen met kinderen een voorkeur met de vakanties? Hier gelukkig geen 'last'. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.