[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TurtleLove4

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:01

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:10

Die expanders heb ik ook gebruikt. Plugje kan prima, voordeel van glas tijdens het stretchen is ook dat het wat zwaarder is, dan rekt je oor alweer ietsjes tijdens het dragen :) als ik zwaardere (glas, steen) plugjes in heb gehad moet ik ze regelmatig uitdoen, want anders rekt mijn oor alweer wat op zodat ze eruit vallen of erdoor floepen als ik niet uitkijk :+

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:14

das idd een voordeel! wil het wel rustig aan doen, geen zin in een verlept oor of wat da ook... ga meteen even een bestellinkje maken :D van 2mm naar 3mm, is een stap overslaan, maar dit is te doen lijkt me? (correct me if i'm wrong :P)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:16

Ik heb ook steeds 1mm ertussen gedaan, later zelfs een keertje 2, die gleed er zo doorheen. Mijn oren zijn rekbaar, vandaar dat ik ook elke nacht zonder sieraden in slaap, anders rekken mijn gaatjes zo een mm groter puur door het dragen van een plugje erin. Gewoon kijken wat je eigen lichaam aan kan, de een rekt moeilijker dan de ander. Bij mij ging links ook moeilijker dan rechts, daar heb ik dan ook wat langer over gedaan. Geen haast hebben en dan komt het wel goed.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:27

Doe ik, ben ook van een gewoon (enigzins al uitgerekt) oorbel gaatje naar 2mm gegaan, zonder enig probleem. Bedankt voor je hulp :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:31

Succes, tot welke maat wil je gaan? :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:35

Ik denk 6mm, ik zou later graag toch nog enigzins presentabele oorlellen willen als ik die stretch beu ben :P
Doe trouwens ook enkel mn rechteroor :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:43

Ok, 6 is wel een lief maatje ja :) die van mij zijn ook niet zo groot hoor.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:48

Iemand had in het vorige topic een mooie foto geplaatst van een Triple Forward Helix. Iemand die foto toevallig nog bij de hand? Wil dat misschien laten piercen :) (Eén per keer offcourse)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:06

Ja denk ik ook, ik zie al te vaak mensen met zoooo'n gapend gat in hun oor, dat vind ik dan ook niet echt nodig. Zal blij zijn met mijn zesje, heel misschien ga ik wel tot 8mm, maar dat zie ik dan wel :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:08

rockwitch schreef:
Over een uur mag ik voor mijn tongpiercing, pff ben echt wel nerveus, maar ik ga er gewoon voor.

En en en? Hoe vond je het? :) Viel mee toch?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 21:54

Was wel een gemene prik ff, brandde behoorlijk, maar toen hij zat voelde ik er niks meer van. Wel raar nu hoor, eten is wel een beetje lastig.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 21:59

Over een paar dagen/weken ben je die pijn weer kwijt gelukkig! :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:02

Een tong lijkt me zo pijnlijk, dat is toch best een gevoelig deel dacht ik...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:06

Tong voel je niet zo veel van, soort speldenprikje. In het midden van je tong zitten namelijk geen zenuwen.
Ik ga morgen die shop maar even bellen, hoop dat ze dan wel tongpiercings hebben. Had ik net mezelf zover gekregen 'm opnieuw te laten zetten (keek er niet zo naar uit vanwege littekenweefsel), kan het niet...

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:23

Ik overweeg ook misschien een helix, maar dat is nog niet voor binnenkort, eerst mijn stretch en 3e gaatje verzorgen!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:34

Ze zeggen dat de tong de minst pijnlijke is, maar ik vond het echt niet lekker.
Maar goed hij zit nu, nu maar hopen dat het snel geneest en dat het snel went.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 09:15

Ok hoe hebben jullie dat gedaan met eten, jemig dat is irritant zeg. En moet zeggen dat het ook wel erg gevoelig is.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 09:27

Ik meld me hier ook als het mag. :D
Heb sinds eergisteren een neuspiercing. :D Helemaal blij mee.
Zetten deed erg zeer, gisteren ook aardig gevoelig geweest maar nu valt het echt reuze mee.
Neus is nog een beetje rood maar niet schrikbarend, heb wel het idee dat er een korstje in me neus zit en ik kan er niet bij om hem eruit te halen. :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 09:37

rockwitch schreef:
Ok hoe hebben jullie dat gedaan met eten, jemig dat is irritant zeg. En moet zeggen dat het ook wel erg gevoelig is.

Gewoon blijven eten hoe je altijd doet en niet ineens alleen zacht gaan eten. Je tong is een spier en die moet in beweging blijven. Spaghetti en noodles zijn alleen niet aan te raden :+
Als het heel zeer doet eventueel een paracetamolletje innemen.

Zo heb ik het meegekregen van verschillende piercers.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 10:09

Idd, blijven bewegen met die tong! Hoe gevoelig het ook is..
Is even drie a vier dagen goed vervelend, daarna gaat het in rap tempo minder worden en voor je het weet eet je net zoals anders en merk je de piercing nog nauwelijks op!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:39

Ik praat ook gewoon echt veel, ben gewoon op mijn werk en telefoon opnemen hoort daar ook bij. Gaat ook eigenlijk gewoon heel goed.
Zit nu aan een broodje, gewoon met wat kleinere stukjes naar binnen valt me nog niet tegen.
Ben er echt wel blij mee dat ik het gedurfd heb, heb er amper pijn aan, alleen bij sommige bewegingen voel ik het, maar meer alsof hij beurs is, verder niks.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:52

Net gebeld en ze hebben de piercings weer binnen, vanmiddag dus herkansing... ben benieuwd! Hoop dat het niet al te veel pijn doet en als het mee zit dat hij achter het litteken geplaatst kan worden :) en dat ik net zoveel geluk heb als vorige keer (0 zwelling :P )

Tylermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:59

Ik heb nu voor het derde jaar een tongpiercing, (laten zetten toen ik net 12 was geloof ik :o ).

Alleen, ik speel er niet mee, doe hem alleen tussen mijn tanden als ik mijn tanden poets, dan neem ik mijn tongpiercing gelijk even mee, maar ik heb dus gemerkt dat het gaatje steeds wat groter wordt, pijnlijk is het niet.. Hoe kan ik dit voorkomen zonder hem eruit te laten halen??

En binnekort wou ik een piercing in het midden van mijn onderlip, alleen ik wil een beetje weten of het wel bij mij past. (foto staat in mijn profiel als het goed is).

En binnekort navelpiercing & over 8 maanden tattoo. :j

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 14:47

Rockwitch, aangezien jij net je tongpiercing hebt even een vraagje. Als je iets drinkt, heb je dan een raar gevoel in je tong? Toen ik mijne net had, had ik dat nl :p