Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lalidan schreef:Hier ernstig grote frustratie alom. Mijn arme sportspoppetje brak zowat haar benen tijdens zowel het hardlopen, de kick-ups als bij de hoge knie, zo erg was ze aan het strompelen. Bijkomend nadeel was dat ik me een ongeluk rende, maar het poppetje maar bleef stilstaan.
Omdat ik dacht dat het aan de beensensor lag en reparatie 6-8 week gaat duren, besloten het spel nogmaals aan te schaffen. Ik vind het zo'n fijn spel en ik ben eindelijk fanatiek aan het sporten, om nou 6-8 week niks te doen zag ik niet zitten. Ik weet niet of ik dan de moed kan vinden nogmaals opnieuw te beginnen, het opbouwen gaat hier al zo moeizaam. Dus dan maar opnieuw aanschaffen en als de andere gerepareerd is, eentje weer verkopen.
Maar helaas, het probleem blijft. Zowel met de nieuwe beensensor als met de nieuwe USBstick. Andere bewegingen worden wel geregistreerd, hoewel hij vaker hapert. Maar zo is het sporten niet te doen.
Ik weet even niet wat te doen, iemand nog tips om dit op te lossen? Of een ander iets wat echt soortgelijk is? Ik heb namelijk al my fitnesscoach dance workout, maar mis daarin toch kracht training en balans, is toch meer cardio. Daarnaast heb ik de 10 minute solution, maar ook daarin mis ik krachttraining. En daarnaast mis ik toch een opbouw, wat je met het negen weken schema van EA wel hebt. Zelf trainingen samenstellen ben ik toch niet zo goed in merk ik.
Dus, wie heeft er goede ideeën, hetzij om het probleem op te lossen, hetzij voor wat anders. Had laatst al bedacht dat er net als een videotheek ook een wii-o-theek zou moeten zijn, zodat je spellen eerst uit kan proberen voor je ze koopt......

Ik pak deze toch steeds weer, EA Sports had ik gekocht voor de afwisseling, maar ik blijf maar Get In Shape doen. Let als je verder in het spel komt (en meer trainingslocaties krijgt) eens op de achtergrond, daar beweegt dan ineens iets