Sporten op de WII.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmikky

Re: Sporten op de WII.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:22

voor dat geld is t inderdaad zonde om m niet mee te nemen :)

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:36

Dat dacht ik ook :)
Heb er al veel plezier van gehad :j

Colga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 21:04

Ik ben inmiddels verslaafd aan het sporten op de Wii. Heb al heel veel "games" gekocht en wissel iedere dag af.
Nog meer fanatiekelingen op het moment?

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 22:33

Lalidan schreef:
Hier ernstig grote frustratie alom. Mijn arme sportspoppetje brak zowat haar benen tijdens zowel het hardlopen, de kick-ups als bij de hoge knie, zo erg was ze aan het strompelen. Bijkomend nadeel was dat ik me een ongeluk rende, maar het poppetje maar bleef stilstaan.
Omdat ik dacht dat het aan de beensensor lag en reparatie 6-8 week gaat duren, besloten het spel nogmaals aan te schaffen. Ik vind het zo'n fijn spel en ik ben eindelijk fanatiek aan het sporten, om nou 6-8 week niks te doen zag ik niet zitten. Ik weet niet of ik dan de moed kan vinden nogmaals opnieuw te beginnen, het opbouwen gaat hier al zo moeizaam. Dus dan maar opnieuw aanschaffen en als de andere gerepareerd is, eentje weer verkopen.
Maar helaas, het probleem blijft. Zowel met de nieuwe beensensor als met de nieuwe USBstick. Andere bewegingen worden wel geregistreerd, hoewel hij vaker hapert. Maar zo is het sporten niet te doen.

Ik weet even niet wat te doen, iemand nog tips om dit op te lossen? Of een ander iets wat echt soortgelijk is? Ik heb namelijk al my fitnesscoach dance workout, maar mis daarin toch kracht training en balans, is toch meer cardio. Daarnaast heb ik de 10 minute solution, maar ook daarin mis ik krachttraining. En daarnaast mis ik toch een opbouw, wat je met het negen weken schema van EA wel hebt. Zelf trainingen samenstellen ben ik toch niet zo goed in merk ik.

Dus, wie heeft er goede ideeën, hetzij om het probleem op te lossen, hetzij voor wat anders. Had laatst al bedacht dat er net als een videotheek ook een wii-o-theek zou moeten zijn, zodat je spellen eerst uit kan proberen voor je ze koopt......

Bij mij is er precies hetzelfde aan de hand. Ik werd er zo gestoord van dat ik ermee gestopt ben. Het enige wat wel goed werkt zijn de step programma's van ea2

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 18:54

ik heb tot nu toe alleen de 2 eerdere versies van EA.
more workouts en personal trainer.
vind dat ook wel goeie? vooral more workouts vind ik wel goed

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:48

Ik heb nu sinds kort ook Wii Fit Plus erbij. Lach me een ongeluk met sommige spelletjes :D
Heb ook al zowat naast m'n board gelegen omdat ik in de sedgeway race te enthousiast steeds maar harder wil gaan _O-

Ik heb toevallig EA1, weet iemand of daar ook ergens een stepprogramma op staat? Sinds m'n poppetje steeds bleef hangen (zou oefening niet goed doen) heb ik dat niet meer geopend :=
Maar een extra step-programma kan wel lekker zijn op dagen dat ik weinig tijd heb.

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:14

bij EA1 ben ik (nog??) geen step programma tegen gekomen... bij More Workouts wel.
wat ik merk is dat als ik te dicht bij de sensorbar sta hij mn bewegingen niet lekker pakt.. (thuis no problem, bij mn vriend pakt ie mn bewegingen ook niet lekker :+ )

Colga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 05:51

Inderdaad bij more workouts kan je 30 minuten achter elkaar steppen. Wel jammer dat het bestaat uit 3 x 10 minuten hetzelfde en dat er weinig variatie in zit......
Ik heb gisteren Exerbeat en My Fitness Coach Get in Shape binnengekregen. My Fitness Coach is best hard werken! Exerbeat is meer spel, maar toch ook wel leuk tot nu toe.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:16

Als dat een herhaling van hetzelfde is kan ik het net zo goed laten en het gewoon bij Wii Fit houden, Dat is ook steeds hetzelfde. Spaar ik m'n geld wel voor een ander spel :)

My Fitness Coach Get In Shape is mijn favoriete programma :j
Inderdaad hard werken als je de instellingen naar waarheid invult := Ik pak deze toch steeds weer, EA Sports had ik gekocht voor de afwisseling, maar ik blijf maar Get In Shape doen. Let als je verder in het spel komt (en meer trainingslocaties krijgt) eens op de achtergrond, daar beweegt dan ineens iets :)

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:35

ik heb een andere "resistance band" gekocht voor bij EA Sports Active, omdat de mijne stuk is gegaan en ik een sterkere / zwaardere wilde.
gister binnengekomen en gelijk ff uitgeprobeerd. nu spierpijn :P
lengte van de band die ik heb gekocht is alleen meer dan ik voor mezelf nodig heb.
iemand interesse om een stuk van me over te nemen?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:52

Hoelang is t stuk wat je over hebt?
De band die je erbij kreeg vind ik ook te lang/te slap.

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 10:41

lang :+
kan denk k nog wel een paar 150cm banden eruit halen...

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 17:56

Ik ben sinds vorige week ook maar weer eens begonnen met Wii sports active2! Wel weer aardig spierpijn gehad :o

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 18:09

1 ding vind ik trouwens irritant bij EA Sports Active deel 1 en more workouts: die legstrap!
dus heb van een laptop sleeve een zelfde soort zakje gemaakt en op mn broek genaaid :)

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:25

Wauw, wat is het weer lang geleden. Niemand nog aan het sporten?

Ik kan de EA sports active 2 personal trainer nieuw overnemen voor € 30. Wat vinden jullie van het spel?

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:28

Ik nog heel af en toe. Af en toe heb ik fanatieke buien en dan sport ik meerdere keren per week. En soms ook weken niet haha.
Ik doe EA sports active 2. Vind het wel een leuk spel

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:02

is dat hetzelfde als de personal trainer? Ik heb er echt een idee van wat ik er van moet verwachten... Is het zoals de wii fit?
En er zit ook een uwb stick bij, wat is daar de bedoeling van?

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:20

Ik weet niet of dat dezelfde is eigenlijk. Er zit inderdaad een usb stick bij en 2 banden. 1 voor om je arm, voor je hartslag en 1 voor om je been om je bewegingen vast te leggen geloof ik. En er zat een groene rek band bij ook voor oefeningen. En dan krijg je een trainer en kun je allerlei trainingen doen.

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:26

Ik ben benieuwd. Hoop tegen de feestdagen toch een beetje kilo's weg te krijgen door overdag op de wii te sporten en 's avonds naar de fitnesse.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:05

Ik ben sinds kort ook weer begonnen. Ik heb My Fitness Coach Cardio aan de praat gekregen. Shape Boxing, erg leuk, en na een paar maanden niets gedaan te hebben wel lekker om weer te doen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 12:56

Ik heb sinds kort een wii en ik wil voor sinterklaas graag een spel oid vragen. Maar wat vinden jullie nu echt een aanrader? Ik twijfel nu een beetje tussen just dance 4, zumba of mss wii fit.

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:07

Ik heb just dance 3 en zumba 2 en ook de wii fit... Persoonlijk vind ik just dance leuker dan zumba. Wii Fit staan ook hele leuke spelletjes op. Maar als je echt wilt dansen zou ik voor just dance gaan...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:10

Ik vraag me af of ik genoeg met wii fit ga doen en just dance 2 vind ik al helemaal geweldig, dus ik heb just dance 4 maar op het lijstje gezet. Wie weet komt wii fit nog wel een keer.

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:13

Ik wou heel graag wii fit en dit van het vriendje en schoonmama ook gekregen samen met een wii en ik moet nu wel eerlijk zeggen dat ik meer just dance doe dan de wii fit. Hoewel ik het ook leuk vind, maar ik heb het gevoel dat ik bij just dance meer sport dan bij de fit.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:28

Just dance is bij mij ook favoriet , en de ea active sports spellen.