Destino schreef:Vind dat je een mooi figuur hebt!
Zal eens zoeken of ik er 1 van mij nog heb staan op de computer.
Dit vind ik echt heel erg mooi
JEETJE, dit wil ik!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:MJ, mijn heupen zijn precies zoals die van Mindim, dan heb je bredere heupen en een slanke taille met een wat korter bovenlichaam, dat resulteert in zo'n figuur(althans, bij mij wel
)
Ik heb alleen de pech dat ik ook nog een beetje vet op mn heupen heb, waardoor de verhouding taille/heupen niet mooi is (vind ik zelf).
Arabesk schreef:@ destino, die meiden zijn echt veel te mager. Ik ben een paar jaar terug nog zo schraal geweest, maar ik had het gevoel dat de wind door m'n botten waaide.
Ik was zo schraal omdat ik afstudeer stress had en ook nog mijn verstandskiezen had laten trekken, geen goede combi
hetbommeke schreef:Nou precies Mindim, heb exact hetzelfde. En wij hebben andere kwaliteitenDat denk ik dan maar altijd.
Heb zelf ook 2 zwangerschappen gehad, de eerste paar jaar had ik het idee dat ik geleefd werd en nu, 5 jaar na de laatste zwangerschap, eindelijk weer goed bezig mijn figuur terug te krijgen van ervoor. Ik denk maar zo.... heb nog minimaal 50 jaar te leven (dan ben ik 87) dus heb nog wel even om weer goed in mijn velletje te komen![]()
Ik loop momenteel 3x per week hard (opbouwen naar 5K) en doe daarna dan direct 200 buikspieren. Nu na een week of 3 zie ik echt wel dat mijn buik wat strakker wordt, ben er nog lang niet maar we gaan de goede kant op
MightyJoe schreef:Mindim, niet echt lelijk ofzo hoor maar ik je heupen ofzo een rare vorm hebben. Misschien is dat ook een beetje de positie waarin je staat?
Ik kan niet echt een foto vinden van wat ik mooi vind
Ik drink geen frisdank. Alleen thee en water en crystal clear zonder koolzuur. Bij het uitgaan drink ik crystal clear met koolzuur